dolf911

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fouten bij zakelijk abonnement

Wij hebben een zakelijk abonnement met 8 nummers.
Echter mij worden al 4 maanden 9 nummers berekend. Hierover heb ik al diverse keren gebeld, maar het wordt niet opgelost. Vodafone moet toch kunnen zien dat dit ene nummer helemaal niet gebruikt wordt, het is mij ook nooit geleverd.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de hulplijn al diverse keren gebeld, maar elke maand staat dit weer op de factuur. Al met al tot nu toe al enkele honderden euro's.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

dolf911, wat vreemd dat er 9 nummers staan. Via het Forum kunnen we dit niet oplossen. Ik raad je aan om nog een keer contact op te nemen met onze klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone