Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,310Oplossingen
  • 1,799Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Een tijdje geleden is mijn abbo verlopen en kon ik het dus gaan verlengen. Dit wilde ik uitstellen tot de Samsung S8 er was. Ik heb dan ook niks gedaan, tot ik telefoon heb gehad van Vodafone z...

Garantie op je toestel? Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen!Ik heb in januari mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel, de Galaxy S7 Edge.Sindsdien alleen maar gedonder met het toestel gehad, en nu ben ik er zat van en zoek een oplossing.Het ...

Toestel afbetalen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag. Tegen woordjg word je geregistreerd bij de bkr met een nieuwe mobiel omdat je geld leent. Nu is mijn vraag als ik geld leen kan ik ook eerder afbetalen dus dat moet dus ook me...

Inkomende gesprekken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een vraag. Al mijn inkomende gesprekken worden niet weergegeven. Dat ks sinds een paar dagen zo. Heb mn s6 edge al opnieuw opgestart. Maar nog is alles prive. Ik vind dat best vervelend ...

Verlengen na 1 mei Alleen-lezen Onopgelost

Als ik nu abonement verleng met telefoon. Ik mag dan over 2 jaar 4 maanden van te voren verlengen. Hoe zit het dan met me lening de rest tijd van de 4 maanden. Moet ik dan ineens 4 maanden toestel kos...

Red3 abo na juni 2017 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Als je RED3 abo heb dat word volgende maand eu. Het bellen os dat dan vanaf Europa onbeperkt naar Europese nummers net zoals de nieuwe red abonnementen? Daar kan je vanaf bijvoorbeeld België on...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen