AST

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement dochter

Goedendag,

 

Ik ben op zoek naar een abonnement voor het toestel van onze dochter. Ze hoeft geen mobiel, ze heeft deze nog niet zo lang. Mijn zusje had onze dochter vorig jaar een abonnement gegeven dat haar € 8,81 per maand kost (bij kpn). Daarmee kon ze internetten en altijd bellen. Dit is voor ons het belangrijkste, dat ze ons altijd kan bellen mocht het nodig zijn. Heeft Vodafone ook zo'n goedkoop abonnement voor haar of kan ik beter dat abonnement van mijn zusje laten lopen en haar de rekening betalen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Angelique Smeets

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @AST . Welkom hier! 

Goed dat je even informeert. Ik denk dat ik een heel leuk aanbod voor je heb! Ik stuur je even een privébericht en een mailtje :-). 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @AST 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je hier om informatie komt vragen. Het ligt er een beetje aan of je ook Ziggo hebt, want dan krijg je namelijk korting bij Vodafone. Heb je deze niet, dan ligt de prijs iets hoger. 

Ik denk haast dat je geen abonnement hebt bij KPN want ik kan niets op hun site vinden met onbeperkt bellen en internet voor slechts € 8,81. Is dit niet bij Simyo of misschien via een andere aanbieder waardoor je wel gebruik maakt van het KPN netwerk? 

Als je echt onbeperkt wil bellen bij Vodafone dan ben je met een abonnement van Red Essential al € 27,- per maand kwijt. En is het 150 minuten bellen met 1GB data, dan is er een Start M pakket voor € 12,50 per maand (maar dit is dan als je geen Ziggo pakket hebt, heb je deze wel dan krijg je dit pakket voor € 10,- en ook nog eens dubbel internet data)

Wil je wel graag naar het Vodafone netwerk dan zou je ook een Hollands Nieuwe abonnement kunnen nemen. Die maken namelijk gebruik van het Vodafone netwerk en dan heb je voor 2000 MB /MIN / SMS per maand al voor € 8,50 maand. 

Het is dus maar net wat je wil en begrijp wel dat je het bedrag per maand zo laag mogelijk wil houden. Misschien is het een idee om het contract met je zus over te nemen, dat kan natuurlijk altijd. Dat zou je dan even moeten overleggen met de huidige provider. Maar dit ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Die keuze kan ik niet voor je maken 

AST
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energieboy,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb zelf mobiel abonnement bij Vodafone en thuis hebben wij Ziggo, dus ja wij hebben Vodafone en Ziggo. We hebben zelf niks van KPN, dat is echt sim only abonnement dat mijn zusje bij haar andere abonnementen van KPN heeft. Vandaar ook zo goedkoop, want dat is nog lastig vinden. Maar dat Hollands nieuwe ziet er inderdaad goed uit.

Thnx!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @AST . Welkom hier! 

Goed dat je even informeert. Ik denk dat ik een heel leuk aanbod voor je heb! Ik stuur je even een privébericht en een mailtje :-). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ah, daar komt de hoge hoed van Lycke weer om de hoek kijken 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic