kirstendijk01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red togther - abonnement op pauze gezet

goeiemorgen,

 

mijn vader A Dijk heeft de Red togther abbonoment bij jullie afgesloten, wij hebben gisteren een SMS van jullie gekregen dat hij hem op pauze heeft gezet zonder overleg..

Mijn vraag is of u de abbonoment weer wil starten, Ik en me zusje hebben betaald voor het abbonoment deze maand en wij zitten nu opeens zonder

 

ik hoop dat u ons er mee verder kunt helpen en hem weer kunt starten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes

Hoi @kirstendijk01 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is natuurlijk heel vervelend maar misschien is er een snelle oplossing. Heeft je vader het abonnement niet per ongelijk zelf op pauze gezet? Want dat kan namelijk via de Red Together (My Vodafone) app. Dit kan je ook online vinden via deze link: https://www.vodafone.nl/my/red-together/beheren/

Bekijk daar eerst even of het misschien niet per ongelijk toch uit is gezet. Lukt het nu niet bel Vodafone dan op 0800-020 09 76. Dan maken ze het meteen voor je in orde.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes

Hoi @kirstendijk01 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is natuurlijk heel vervelend maar misschien is er een snelle oplossing. Heeft je vader het abonnement niet per ongelijk zelf op pauze gezet? Want dat kan namelijk via de Red Together (My Vodafone) app. Dit kan je ook online vinden via deze link: https://www.vodafone.nl/my/red-together/beheren/

Bekijk daar eerst even of het misschien niet per ongelijk toch uit is gezet. Lukt het nu niet bel Vodafone dan op 0800-020 09 76. Dan maken ze het meteen voor je in orde.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @kirstendijk01 . Welkom hier. 

Oh jee, wat onhandig. Als jullie abonnementen onder zijn klantnummer staan heeft hij in feite de regie over jullie abonnementen. Maar dit is natuurlijk niet hoe je het wilt hebben. Weet je ook waarom je vader het abonnement op pauze gezet heeft? Heb je hierover contact met hem gehad? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic