Ras1966

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen of blijven

Goede middag Lezers ik mag verlengen en ben gaan kijken of het goedkoper kan en dacht dat ik wel even een mailtje zou krijgen van Vodafone met een aanbieding die bleef uit en toen kwam ik uit bij Hollandsnieuwe die het zelfde netwerk gebruikt en als ik het goed heb krijg ik voor onder de 12 euro onbeperkt bellen en 2000mb ik kon bij Vodafone maar tot 150 min vinden graag hoor ik waarom ik wel zou moeten blijven? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ras1966 . Welkom hier! 

“graag hoor ik waarom ik wel zou moeten blijven?” Eerlijk? Die keuze is natuurlijk geheel aan jou. Dus je moet niets 😉 

Wat heb je nu voor abonnement? Hoeveel belminuten en data en wat betaal je hier momenteel voor? 

 

Bij Hollandsnieuwe heb je een bundel voor bellen, SMSen en internet in 1. Bij Vodafone heb je bijvoorbeeld in het start abonnement 150 belminuten, maar wel 2GB aan data die dan dus niet van je belminuten af gaan en onbeperkt SMSjes (er vanuit gaande dat je ook Ziggo klant bent. Ben je dat?). Het zijn dus 2 verschillende bundels die je natuurlijk kunt vergelijken, maar waar je wel goed moet kijken naar hoe je het precies vergelijkt. 

Ik stuur je overigens even een linkje toe met de huidige aanbiedingen voor het verlengen van je abonnement. Dan zie je precies wat een verlenging/nieuw abonnement je zou gaan kosten. Dit zijn niet de standaard prijzen, dus als je gaat verlengen moet je wel even dat linkje gebruiken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ras1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus ik zal ook zeker geen verkoop praatje gaan houden. Maar als je rond hebt gekeken en opmerkt dat je bij een andere provider, die toevallig ook nog eens bij Vodafone z’n abonnementen inkoopt, goedkoper uit kan, dan moet je dat gewoon doen. Het gaat tenslotte om je eigen portemonnee en dat is ook belangrijk.

Je kan in je My Vodafone app, of online, kijken wat Vodafone je te bieden heeft. Meestal staat daar een aanbieding als je abonnement is afgelopen, of bijna afloopt. En uit mijn klanten oogpunt begrijp ik je helemaal en zou ik, als je goedkoper wil en kan, het gewoon doen. 

Maar bij Vodafone mag je natuurlijk ook blijven, van mij hoef je niet weg 

Ras1966
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind het vreemd dat dit mogelijk is voor mij zou het zijn als of ik een volkswagen koop dat hij bij een andere dealer die daar goedkoper is of heb ik het dan verkeerd.  

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ras1966 wrote:

Ik vind het vreemd dat dit mogelijk is voor mij zou het zijn als of ik een volkswagen koop dat hij bij een andere dealer die daar goedkoper is of heb ik het dan verkeerd.  

Die kans heb je ook. Als jij een goede dealer hebt kan het zijn dat die je extra korting geeft en als die je deze niet geeft ga je met je Volkswagen naar een andere dealer om te vragen of die het goedkoper kan. Beetje appels met peren vergelijken!

Maar je kan gerust overal rond kijken of je ergens anders goedkoper uit bent. En als HollandsNieuwe scherp heeft ingekocht bij Vodafone dan kan die ook goedkoper verkopen. Daarnaast is het algemeen bekend dat je bij een tussen dealer vaker goedkoper uit bent en bij de grote jongens, zoals Vodafone en TM of KPN nu eenmaal meer geld kwijt bent. 

Niets vreemds dus en de keuze is aan je zelf! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ras1966 . Welkom hier! 

“graag hoor ik waarom ik wel zou moeten blijven?” Eerlijk? Die keuze is natuurlijk geheel aan jou. Dus je moet niets 😉 

Wat heb je nu voor abonnement? Hoeveel belminuten en data en wat betaal je hier momenteel voor? 

 

Bij Hollandsnieuwe heb je een bundel voor bellen, SMSen en internet in 1. Bij Vodafone heb je bijvoorbeeld in het start abonnement 150 belminuten, maar wel 2GB aan data die dan dus niet van je belminuten af gaan en onbeperkt SMSjes (er vanuit gaande dat je ook Ziggo klant bent. Ben je dat?). Het zijn dus 2 verschillende bundels die je natuurlijk kunt vergelijken, maar waar je wel goed moet kijken naar hoe je het precies vergelijkt. 

Ik stuur je overigens even een linkje toe met de huidige aanbiedingen voor het verlengen van je abonnement. Dan zie je precies wat een verlenging/nieuw abonnement je zou gaan kosten. Dit zijn niet de standaard prijzen, dus als je gaat verlengen moet je wel even dat linkje gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic