TessaS01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonement overgenomen

Beste,

Lange tijd geleden heb ik het abonnement overgenomen dat toen deze nog op iemands anders zijn naam stond omdat ik toen nog geen 18 was. Officiële formulieren met kopiëren legitimatie opgestuurd. Ik ben er vanuit gegaan dat alles dan netjes overgeschreven is. Maar helaas, na vaak met de klantenservice gesproken te hebben en daarbij hun bevestiging dat het abonnement nu echt goed is aangepast zie ik nu dat er gewoon voor 3 maanden abonnement kosten onaangekondigd afgeschreven zijn. Wordt er aangegeven dat deze kosten nog open stonden. Maar op de afschriften is duidelijk te zien dat deze maanden allang door automatisch incasso zijk afgeschreven. Ik vindt het onverklaarbaar dat het zo moeilijk is om een Abonement zonder problemen te wijzigen. En dat ik dan vervolgens ontzettend veel tijd moet vrij maken om via de klantenservice me gelijk te krijgen. Ik Hoop dat het nu spoedig opgelost wordt want ik ben het vertrouwen in Vodafone helemaal kwijt en zal dan ook geen verlenging aanvragen. Klant is koning zoals ik het geleerd heb als ondernemer is bij de Vodafone ver te zoeken.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TessaS01 , dat is natuurlijk niet fijn. Het Forum is echter niet de juiste plek om dit te bespreken. Wat je wel kun bespreken via het Forum staat uitgelegd in onze huisregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic