Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Xperia Z3 Lollipop upgrade? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds gisteren rolt Sony de Lollipop upgrade uit. Wanneer kan ik die voor mijn Vodafone Z3 verwachten? Groet,

alrik_b door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bedrijven vallen me lastig! Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb begin Maart een nieuw contract bij jullie afgesloten met een nieuw mobiel nr. Helaas hebben er tot nu toe sinds eind Maart 2 bedrijven naar mijn nieuwe mobiel nr gebeld waar ze v...

Kok door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik ben mijn prepaid tegoed kwijt! Alleen-lezen Opgelost

Ik ben mijn prepaid tegoed kwijt en kreeg een SMS dat ik me prepaid tegoed moet opwarderen, dus ga ik naar de site en dan ontdek ik dat ik moet betalen!!!??? Echt niet... Ik heb mijn tegoed nog nooit ...

Registreren Signaalplus Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een signaalplus/femtocel ontvangen maar kan deze online niet registreren, De foutmelding is telkens :Femtocel met serienummer SC88800001315306xxxx is niet bekend bij Vodafone. Controleer het se...

vriesfde door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Headers bij topics Alleen-lezen Onopgelost

Het zou en leukere uitstraling geven om bij bepaalde topics en header (afbeelding) te plaatsen zoals ook op de startpagina van het forum. Tevens ziet het er nog steeds overzichtelijk uit en vult het d...

Lastig om verlenging abonnement ongedaan te maken... Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil toch even mijn ongenoegen uitspreken, wat betreft de verlenging van mijn abonnement. Op 28 maart werd ik gebeld door Vodafone, aangezien mijn (sim only) contract bijna afgelopen was.Er werd gev...

hansboot door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag 2 april kreeg ik een beruchte dat ik 80% van me bundel verbruikt had terwijl ik 1g heb en ik nooit over me bundel heen zit dus ik vrijdag aaf opgebeld en gevraagd hoe en wat meneer die me ge...

EvelienR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oproepblokkade Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik wil telefoneren krijg ik n melding v oproepblokkade.Vlgs My vodafone zijn mijn rek. betaald.Hoe kan ik spodig weer mobiel bellen?

Abonnement verlengd? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn oorspronkelijke abonnement (sim only) loopt 22 juli 2015 af. Omdat je vier maanden van tevoren kunt verlengen, heb ik op 28 maart jl. via My Vodafone de sim only aanbieding van 14 euro per maand ...

Anneke3 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Signaalplus pagina om te registreren niet vindbaar Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb sinds een week een signaalplus apparaat van Vodafone ontvangen. De handleiding geeft mij aan dat ik de 'femtocell' moet registreren, en dat ik dat via MyVodafone kan doen. Echter... ik h...

seepma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile protect PIN-code. Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker, Ik zou graag mijn telefoon na de softwareupdate willen ontgrendelen. Deze is via de mobileprotect gisteren automatisch op geblokkeerd gezet. Echter er is niks aan de hand. Nu krijg i...

kosten gebeld worden in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Wat zijn voor mij de kosten als ik in Spanje gebeld word vanuit Nederland of Belgie.?

flybridge door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy s5 videobellen blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Als ik videobellen wil blokkeren met mijn Samsung s5 vraagt hij om een pincode. Dit wil ik blokkeren omdat er extra kosten aan verbonden zijn. Hoe kom ik aan deze code?

HB62 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon sluit apps automatisch af Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , ik heb 1dag geleden een nieuwe telefoon gehaald en meteen had ik al een probleempje ... namelijk , mijn telefoon sluitte automatisch af tot twee keer toe en hij sluit apps automatisch af.Als i...

Kosten ondanks Time-out Alleen-lezen Onopgelost

Best Vodafone, Ik heb sinds 1 november een time out maar er worden nog steeds kosten gerekend.17 nov. 8,21 E en 24 dec 22,37. onder "overige kosten". Mijn nummer is 0641148631Machteging ID: 33409662 K...

software probleem Alleen-lezen Onopgelost

ik heb net een nieuwe update gehad. Maar als ik nu mijn smsjes wil lezen zie ik wel dat er iets gestuurd is. als ik dan erop klik voor de voorleedigde weergave dan is het scherm wit. hoe kan ik dit ve...

mralex door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement laten verlengen/wijzigen door Vodafone. Wat blijkt? Door hetzelfde te blijven doen dan voorheen, maar nu op G4 i.p.v. G3 raak ik als een razende door mijn...

Timmerman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen levering Sim-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Ik heb vorige maand een Sim Only abonnement afgesloten via de website. Na ik drie keer (!) een afspraak gemaakt te hebben voor de levering is er drie keer niemand op komen dagen. Dat voorspelt ni...

MissMerel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internetverbinding op iPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Deze week bij Vodafone een iPhone 6 gekocht, maar met uitgeschakelde WiFi heb ik geen internet; geen WhatsApp, geen mail, helemaal niks.Iemand suggesties?

Wim C. door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen