Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,320Oplossingen
  • 1,784Discussies
  • 84.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Weigeren tracking Alleen-lezen Onopgelost

Hi webteam, graag zou ik gebruik kunnen maken van de Vodafone App op mijn iphone zonder tracking.Zodra ik de App opstart, zie ik oa connecties naar:assets.adobedtm.comc.go-mpulse.net Waarom gebeurd di...

Blox Alleen-lezen Onopgelost

Wat gaat het toch weer goed met Vodafone.Elke meer als ik een dagje naar België toe ga en mijn blox wil aanzetten dan gaat het niet.Niet via de applicatie, en niet via SMS.Gisteren weer zo'n dag.En da...

Oproepblokkering Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vanmorgen kan ik geen uitgaande oproepen doen, internetten is ook onmogelijk.volgens my vodafone zijn er geen problemen, toch kan ik de gehele dag al geen gebruik maken van mijn telefoon.Klanten...

Vodafone Blox 3 gb Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een vraag weet iemand hoe je de 3gb blox extra uit kan zetten ik heb hem al een paar weken uit maar de blox blijft zichtbaar bij mijn tegoed hoe kan dit als je de blox uitschakeltMoet die...

HTC one M8 wifi Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds wij thuis zijn overgestapt naar een nieuwe provider kan ik op mijn telefoon via de wifi geen afbeeldingen, video's, websites en apps open. Berichten via whatsapp ontvangen lukt wel(geen f...

Huawei Nexus 6P Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds vandaag heb ik een nexus 6p maar helaas kan ik dit toestel niet vinden om mij aan te melden voor internet en mms. Het lijkt er op dat ik wel gebruik kan maken van internet maar het is toc...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen