jolanda1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren simkaart voor de derde keer weer 48 uur wachten.

Hoi,

Ik heb sinds vorige week dinsdag een andere telefoon met verlenging en daarbij een nieuwe simkaart ontvangen, maar op de een of andere manier krijgen ze deze niet aan het activeren. Heel veel gebeld met vodafone er is niemand die me kan helpen, krijg steeds hetzelfde verhaal door om nu voor de derde keer weer te horen dat ik 48 uur moet gaan zitten wachten. Afgelopen vrijdag belde vodafone met het verhaal dat het nu was opgelost, maar nu na het weekend nog steeds niks hoor. Terwijl het activeren van een simkaart zelf een paar minuten moet duren. Ze kunnen van de klantenservice ook niet eens bellen met support moeten alles via de mail doen. Echt te gek voor woorden dit.

Mvg J. Verboor


2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Welkom op het forum! Ik raad je aan om eerst onze huisregels te lezen. Dit topic kan namelijk niet door onze forumgebruikers worden opgelost en is daarom in strijd met de huisregels. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic