timkuipers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbo verlengen niet mogelijk op site

Hallo,
 
Ik heb 2 vragen:
 
Ik heb op dit moment een zakelijk abbonement (Bel + SMS + Web-2 275) waarvan het contract eind Juli 2013 afloopt. Ik heb begrepen dat ik 4 maanden voor deze einddatum mijn abbo kan verlengen bv icm een nieuw toestel. Echter is deze optie nog niet mogelijk in Mijn Vodafone (het blok 'Abbo verlengen' aan de rechterkant is leeg). Nu ga ik ervan uit dat dit een fout op de site is.. Kan iemand dit bevestigen en dit alsnog aanzetten voor mijn account?
 
Ten tweede. Ik ben op zoek naar een nieuw vodafone abbo maar kan eigenlijk niet een passende vinden. Is het nog steeds mogelijk om een zakelijk abbo op maat te krijgen? Bijvoorbeeld: 250 belminuten/sms + 1gb internet + nieuw toestel (ongeveer hetzelfde als wat ik nu heb)..
 
Ik kijk uit naar een reactie. Alvast bedankt.
 
Tim
3 Reacties 3
jimmyf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het zelfde probleem met verlenging van abbo en een Samsung Galaxy S4.
Probeer te verlengen maar is niet mogelijk omdat de Galaxy nog niet op voorraad is.
 
Het abbo wat je hebt zal niet verlengd worden en dat betekend dat je diep in je buidel zal moeten tasten.
Vodafone wil af van zakelijk voor particulieren op het moment.
 
Het is ook raar want vandaag zou er red + komen voor particulieren die veel in het buitenland zitten en wat denk je,
niks maar dan ook niks te vinden op de site.
Buiten dat als je belt met Vodafone weten ze wel dat het er vandaag zou zijn maar niemand weet hoeveel het gaat kosten ???
Raar want bij nieuws staat er dat het 85 euro gaat kosten en only sim 72 euro wat een zooitje daar
Denk dat het beter is om naar T-Mobile te gaan die krijgt einde van deze maand het zelfde idee voor mensen die veel naar het buitenland bellen.
Ook al ben je klant het is beter en goedkoper om ergens anders op nieuw te beginnen
Toer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een zelfde probleem. Mijn contract loopt eind juli af. Ik wil graag verlengen maar als ik op verlengen druk krijg ik een foutmelding waarin staat: Er is iets misgegaan, Je kunt helaas niet verlengen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit verholpen kan worden ?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Indien je een zakelijk contract bij ons hebt, dien je ook met een zakelijk abonnement te verlengen. Dit geldt andersom ook voor particuliere klanten. Dit kan de reden zijn dat deze optie niet beschikbaar is in het My Vodafone account. Ik raad jullie in dit geval aan even contact op te nemen met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0500 (zakelijk) of 0800-0560 (particulier). Daar kunnen onze collega's jullie voorzien van meer informatie en een passend advies.

P.S. Vanaf 22 april kunnen jullie meer informatie over Red Plus vinden op onze website!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic