Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,452Oplossingen
  • 1,942Discussies
  • 86.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

64 GB geheugenkaart Galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

In het weekend heb ik de S4 mogen ontvangen, een tijdje terug heb ik de code via samsung al opgevraagd om mij aan te melden voor het geheugenkaartje. Vandaag las ik echter in de voorwaarde van samsung...

Internetverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb vanmorgen even op mijn mobiel gezeten en kreeg het bericht dat ik te weinig ruimte op mijn mobiel heb. Ik heb een app verwijderd en daarna uitgezet. Ook heb ik nog even op de Vodafone app ...

levertijd s3 mini Alleen-lezen Opgelost

Op 1 mei heb ik mijn abonement verlengt.Hierbij heb ik een nieuwe telefoon gekozen.Heb netjes een mail gehad en mijn abb is ook meteen aangepast.Hierbij vergaten ze wel voor het gemak de actie goed in...

Contract opvragen. Alleen-lezen Onopgelost

Na al verschillende keren contact opgenomen te hebben met jullie, probeer ik het nu via deze weg. Ik loop nu al maanden achter mijn contract aan, die ik op papier wil hebben ivm verzekeringswerk. Elke...

Leveringsproblemen Note 2? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb drie weken geleden mijn contract bij jullie verlengt en heb hierbij de Samsung Galaxy Note 2 uitgekozen. Echter heb ik dit toestel nog steeds niet mogen ontvangen terwijl ik al wel het volledig...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen