Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,069Oplossingen
  • 1,447Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry blox. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafone, Mijn blackberry blox werd vandaag afgesloten en nou dat ik geen beltegoed had ging ik vanmiddag beltegoed halen, ik had opgewaardeerd en een smsje gestuurd naar 4000, ik kreeg geen sms...

celine door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry blox Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb net 'blackberry aan' naar 4000 gestuurd, maar hij activeert niet, ook krijg ik geen bevestigings sms en dus kan ik nu niet pingen etc. Heb ook al 3x gereboot, ook niet geholpen. Idee hoe...

Danique door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen gratis beltegoed/mb's Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou bij het aanschaffen van mijn Samsung gio (prepaid) Gratis mb's en 5 euro beltegoed krijgen en nog eens 5 euro als ik me aan zou melden op vodafone.nl. De eerste 5 euro heb ik gehad. Maar na aan...

Levertijd Alleen-lezen Onopgelost

Beste moderators, Is er toevallig al iets bekent over de levertijd van de Samsung Galaxy S3? (Dan wel via de webshop of via de winkel). Groeten en bedankt een misschien toekomstige klant... Ivar

Ivar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contacten worden niet gedeeld met de Parrot CK 3100 LCD Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal.Klein probleempje: mijn Parrot carkit kan de contacten niet uit de telefoon ophalen. De telefoon is wel verbonden, maar het is zo irritant wanneer de Samsung iedere keer die melding maa...

Sonja door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

zorgeloos internet blox iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal. ik heb de internetblox van 200 mb op mijn iphone 4s geactiveerden gelijk een data app geinstaleerd om te kijken dat ik er niet overheen ga. gaat allemaal perfect...totdat ik een sms kr...

onbekende afzender bji MMS bericht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb gisteren een berichtje naar een vriend verstuurd met een foto vanaf mijn iPhone 4. Deze is goed aangekomen maar de ontvanger zag niet mijn telefoonnummer als afzender maar een onbekend n...

Sassie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

start pagina op Galaxy Ace Alleen-lezen Onopgelost

De start pagina van my web 360 doet het niet meer. Klopt dit?Ik krijg steeds andere pagina`s of dezelfde waar ik gestopt ben.

loe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lange levering Alleen-lezen Onopgelost

Abonnement verlengd,vijf dagen levering, 07-05 verlengd bevestiging van verlenging ontvangen, geen verder contact wat betreft, info naar de klant toe.Paar keer GLS (koerier) lastig gevallen, niets bek...

Ferry door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Contacten Back-Up Alleen-lezen Onopgelost

Krijg vandaag op mijn iPhone 3G een lief smsje van jullie over jullie nwe service.Tot stap 3 gaat alles prima MAAR... Na ONTVANGST pincode (goed bewaren) wil ie contacten gaan back-uppenmaar krijg dez...

bbgt08 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Intern geheugen Samsung Ace Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij helpen; Constant krijg ik de melding dat mijn intern geheugen bijna vol is van mijn Samsung Ace.Ik heb al een update gedaan, cache cleaner gebruikt en al heel veel verwijderd zoals oude sm...

wendiess door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongeldige simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hee, Ik zit met een vraag, ik heb een abbo van vodafone, en sinds een week een blackberry, deze blackberry is van vodafone, ik heb mijn simkaart erin gedaan maar helaas hij geeft aan "ongeldige simkaa...

Cynn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy SII geblocked door Vodafone security app Alleen-lezen Onopgelost

In een ***** bui heb ik per ongeluk mijn Samsung Galaxy SII geblocked - helaas weet ik het ww niet meer en ook niet wie ik als Buddy heb ingesteld :S. Hoe kan ik dit oplossen? Gr, Michael

android 4 Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op mijn samsung galexy s2 android 4 gezet. nou is hy ontzettend traag geworden kan niet op facebook komen , met pyn en moeite in de playstore. dit staat in mijn instellingen over het toestel. m...

Rabobank app Alleen-lezen Onopgelost

Droid users, Ik weet niet of jullie hier last van hebben, maar het heeft bij mij voor probs gezorgd.Mijn rabo app werkt niet meer op mijn Android toestel. Naar aanleiding van een chat met een van de m...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

Nieuw: Nokia Lumia 610 Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

De Nokia Lumia 610 is Nokia's goedkoopste Lumiasmartphone tot nu toe. Dit toestel draait op Windows Phone7.5 Tango.Nokia beschouwt de Lumia 610 als de ideale kennismakingmet Windows Phone speciaal voo...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Nieuw: HTC Desire C Alleen-lezen Onopgelost

De HTC Desire C is een instapmodel-smartphone met eenpremium design, Android 4.0 Ice Cream Sandwich, een 3,5-inchtouchscreen en de Beats Audio-technologie voor een heldereaudio-ervaring. De Desire C m...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Blackberry BloX krijg ik niet! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 20 euro beltegoed gekocht, meteen een smsje verstuurd dan krijg ik: Je Blackberry BloX is actief. Deze wordt iedere maand automatisch verlegd a 12,50 euro vanuit je beltegoed. De volgende verle...

JesseF8 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sync probleem met Agenda (gmail) Alleen-lezen Opgelost

Hey Mensen =3 Ik heb een probleem met mijn gmail agenda. Hij wil niet meer synchroniseren met mijn gemail agenda, heb al geprobeerd om de agenda opnieuw erbij te zetten. Echter geen effect, hebben jul...

WhiteWolf door Gedreven Raadgever
  • 184 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 24 Likes

Android 4.0.3 Update Samsung I9100 Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Is bevestigd door Samsung Mobile NL; SamsungMobileNL ‏ @SamsungMobileNL De android 4.0.3 software upgrade staat klaar voor de I9100 vdf (vodafone versie). Downloaden via Kies Zie Twitter

NeznirV door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen