Nspoor

Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Aanpassing email adres niet correct verwerkt

Net als bij Ziggo is de email wijziging van begin oktober niet goed verwerkt

 

Nieuwsbrief kwam uit op oud email adres, wat sinds vanmiddag niet meer mijn domain naam is.

 

Graag dit fixen.

 

 

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nspoor. Het e-mailadres in je Community account hier; is dat de goede? 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke  op deze community inderdaad wel .. bij ziggo juist niet..

 

maar heb hem ter controle in het hidden veld van de postcode gezet

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Maar het gaat nu over Vodafone, toch? Een Vodafone nieuwsbrief die niet goed aangekomen is? Of van Ziggo? 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke   het gaat nu om de nieuwsbrief van Vodafone

 

 

(identieke probleem had ik ook met Ziggo)

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Duidelijk. Ik ga voor je aan de slag en zet je gegevens goed! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic