Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Meer belminuten Alleen-lezen Onopgelost

Beste meneer, mevrouw, Een paar weken geleden heb ik een nieuw contract afgesloten en daarbij besproken dat als ik meer, dus onbeperkt belminuten zou willen. Ik dat via een sms op kon hogen. Deze week...

Terug gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 keer de belofte gekregen om terug gebeld te worden. Eerst binnen 5 dagen en toen weer een week later. Niet gebeurd. Medewerkers blijven liegen en sturen mij van het kastje naar de muur. Ik be...

unlimited data Alleen-lezen Onopgelost

Ik las al eerder een topic over unlimited data en de problemen die er zijn met het bijvullen tot 1GB. Na de FUP van 5GBIk moet volgens de ene medewerker van vodafone mijn telefoon opnieuw opstarten of...

Publiekelijk ip afres Alleen-lezen Opgelost

Sinds een maand in het bezit van een Fritzbox 6890 db met een vodafone simkaart. Het inloggen thuis gaat goed maar buiten het WiFi bereik lukt dit niet. De Fritzbox geeft zelf aan dat er geen publieke...

inloggen community Alleen-lezen Opgelost

Ik kan zomaar ineens niet meer inloggen.. Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en sinsdien kom ik er niet meer in. Bij de inlogpagina geef ik aan dat ik inlog met mijn vodafone gegevens, en dan wil hij ee...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen