Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,221Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Elke dag contracts smsje Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik het uitschakelen dat ik niet elke dag een sms krijg dat mijn abonnement per bepaalde datum overgezet gaat worden. Soms om de meest onfatsoenlijkste tijden elke dag weer.

Miepie83 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mb doneren winaars Alleen-lezen Opgelost

Waar kan ik zien wie er gewonnen heeft ?

Contract Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, AL enkele jaren ben ik klant bij jullie. Ik ben bezig met mijn administratie en zie dat ik geen contract van mijn mobiele telefoon abonnement heb, welke ik eind 2015/begin 2016 heb verlengd...

iPhone data laat alleen 'E' zien Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een extra telefoon (iPhone 7). Als ik mijn simkaart naar deze iPhone verplaats geeft hij als ik gebruik van 4g wilt maken alleen 'E' aan. Volgensmij staat E gelijk aa...

Jorit door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data call op 2G netwerk niet langer mogelijk Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Zou het kunnen dat sinds 1 maart 2020 het niet langer mogelijk is om data calls te maken in jullie 2G netwerk? Tot eind februari was dit nog gewoon mogelijk. Groet, Martijn

Sms gekregen over de extra data Alleen-lezen Opgelost

Kreeg vorige week een SMS dat de data per 1 maart wordt verdubbeld van 1GB naar 2GB maar op de app staat nog steeds 1GB

FeikeO door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra data toezegging Alleen-lezen Opgelost

ik kreeg vrijdag een sms dat ik extra data zou ontvangen vanaf 1 maart. Dit is nog niet zichtbaar in de app klopt dat?

Kikkertje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

kwijtschelding Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,. Ik heb vroeger bij jullie mijn abonnement gehad en door de jaren heen kon ik nog mijn schulden betalen wat ik open had staan, sinds kort is dat helaas gaan verandere ook door de corona v...

Moodzz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat zijn de kosten voor een nieuwe simkaart? Alleen-lezen Opgelost

Mijn sim is versleten en ben toe aan een nieuwe simkaart voor mijn lopende abbonement. Klopt het dat dit 20 euro kost? Aardig hoog bedrag namelijk..

Acer223 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Chat terugkijken Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik een Chat terug kijken of is dit niet mogelijk

verkeerde pin code Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe telefoon, met een nieuwe simkaart. Ik heb een pincode voor de telefoon ingesteld en het werkte. Maar Vodafone heeft mijn nieuwe simkaart niet geactiveerd zoals beloofd. Toen ik de te...

Jon Hundt door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Betalen om voicemail te beluisteren? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een aantal voicemail berichten die ik wil beluisteren. Verbaas me erover dat ik de zin "u heeft niet voldoende tegoed, u kunt opwaarderen" etc. te horen krijg als ik 1233 bel. Moet ik nou werke...

Dubbele data vanuit Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, omdat ik Ziggo klant bent zou ik dubbele data krijgen. Ik heb mij twee weken geleden aangemeld maar tot op heden nog geen dubbele data. Ik vind het pure misleid...

Dimi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red together Alleen-lezen Opgelost

Ik ben geinteresseerd in een VODAFONE Together abonnement af te sluiten maar vind de totale GB erg hoog en kan ook gerust met een kwart GB (50GB) uit de voeten. Is dit ook mogelijk en zo ja wat zijn d...

Salmam1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scam telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/trap-niet-in-whatsapp-kettingbericht-over-duur-telefoontje-van-0641216011/ Hoezo is het nog steeds mogelijk dat dit kan? Zou dit niet verboden/onmogelijk gemaakt ...

Phisng mail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een mail van jullie ontvangen met een betaling met een laatste waarschuwing voor een betaling. Met een duits rekeningnummer. Klopt dit of is dit een nepmail?

Geen of toch wel week rewards punten? Alleen-lezen Opgelost

ik kreeg van middag het onderstaand bericht: Hi Jeroen010vld, Alsjeblieft, je wekelijkse update! Punten + 0 punten Volgende keer beter! Heb je nu tijd om nieuwe punten te sparen? Bekijk de actieve top...

door Niet van toepassing

Mobiele nummer kwijt Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Na vele jaren trouw klant te zijn geweest bij Vodafone en mijn rekeningen altijd netjes op tijd heb betaald heb ik besloten een nieuw abbonement af te sluiten bij KPN aangezien dat voor mij...

Ameziane door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen