marijke59

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7609 Almelo geen internet

Sinds 14-09-2013 geen internetverbinding op m'n telefoon (samsung note2)
In andere delen van Almelo en de rest van Twente prima verbinding.
Echter thuis en in de wijk de nada.
Erg vervelend. Wat nu?
 
40 Reacties 40
Jepie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Netwerk-info,
 
Dit is onzin, vanmorgen thuis had ik nog 3G maar nu op het werk in gebied 7606 helemaal geen internet.
Ik heb mijn langste tijd bij Vodafone wel gehad zo. Mooie reclames over als enige 4G op een iPhone, maar 3G op mijn iPhone werkt niet eens.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Marijke,

Bedankt voor je melding! Ik laat het uitzoeken door onze netwerkspecialisten. Volgens onze gegevens zouden de problemen op die locatie namelijk inderdaad opgelost moeten zijn. Zodra ik meer weet dan hoor je het!

Update: De problemen zijn inmiddels bevestigd dus ik heb de melding op het forum over deze storing weer geopend.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Jepie,

Bedankt voor je melding! Ik heb het doorgegeven aan onze netwerkspecialisten en zij gaan het uitzoeken. Als er uiteindelijk toch nog problemen blijken te zijn op die postcode dan communiceren we dit via het forum. Je hoort snel meer!
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hiero ook zelfde op7606 krijg met pijn en moeite verbinding met h of h+ en zekers geen 3g!! Afwachten maar weermaar ondertussen al vanaf zondag 15 sept. thuis geen gebruik mkunne maken van internet!!Ben zwaar teleurgesteld in Vodafone en voel me als klant totaal nie serieus genomen!! Heb es beetje forum rondgeneusd en klachten over verbindingen zijn er genoeg!! Waarom komen de moderatoren er telkens op terug om simkaart te wisselen, telefob aan en uit zetten of vliegtuigmodes in en uit te schakelwn ipv hand in eigen boezem te steken en tke te geven dat er problemen met netwerk zijn!! Maar nee pas na week zeuren kompt dr 1 an die zegt mensen het is toch een storing!!
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo allemaal, wij hebben opnieuw de melding gekregen dat de problemen opgelost zouden moeten zijn. Ervaar je alsnog problemen, herstart dan aub je toestel. Lost dit het probleem niet op, dan reageer aub opnieuw in dit topic
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kon vanmorge idd gewoon me fb laden maar heb t daarbij gelaten want da was me al vaker gelukt nadat ik netwerk aanzette!! Maar ben positief en zal vanavond als ik thuis kom maar weeres proberen!! We geven de moet niet op 😉
marijke59
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondanks vanmorgen wederom bericht dat de storing zou zijn verholpen, heb ik nog steeds geen internet op de postcodes 7609 en 7606 (huisadres en werkadres).
 
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone probleem is dus nog NIET opgelost kan met veel moeite wel wat bi nen halen via jullie netwerk op 7606 met moeite fb updaten en als ik direct daarna pagina wil openen of geen fb maar paar paginas achter elkaar gaat dit niet!! Verbinding valt weg en paginas openen nie omdat te lang duurt!!! Maar nou komt het t zit nu op 7607 en heb geen enkel probleem kan muziek streamen en paginas kijken TEGELIJK!! Thuis nada tot zeeeeer traag best omschreven lijkt t dr op dak over me bundel heen ben en me verbindingssnelheid naar beneden wordt bijgesteld!! Misschien ipv reclame te make over g4 beter de slogan neme Vodafone mobil!? Je moet dr idd de deur ff voor uit!!!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

De problemen in Almelo zijn bekend, hierover heb ik een nieuw topic op het storingeboard gemaakt. Abonneer je hierop dan houden we jullie op de hoogte:

http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/7606-Almelo/td-p/95984
Jepie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Deze storing duurt veel te lang. Al sinds 13 september geen 3G dekking. Ja wel GPRS, maar die is zo traag dat ik daar alleen meer kan whatsappen. Ik beheer meerdere Facebook pagina's voor mijn werkgever en kan er nu niks mee. Raden wat mijn werkgever daarvan vind. Juist die baald ervan. En ikzelf ook. Ik  vind de service van Vodafone echt heel slecht. Ik heb meerdere keren gebeld, en dan beloven jullie "we bellen terug". Of werkt het bellen inmiddels ook niet meer?
Klacht neergelegd via de site, krijg je antwoord? Nope!
Ik heb een vriend die Vodafone wilde nemen afgeraden dit te doen. En zelf denk ik dat ik mijn beste tijd wel heb gehad bij dit netwerk. Gewoon terug naar mijn oude netwerk, betaal ik iets meer maar is de service vele malen beter.
Vodafone jullie laten je klanten in de kou staan. Of is Almelo geen interessant gebied voor jullie?
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nope we worde gewoon genegeert!! Sinds 2 maand nieuw abbo afgesloten bij vodafone ik zat nog te twijfelen over te srappen. Gelaas niet gedaan jlachten over netwerk rijzen de pan uit ondertussen bij Vodafone, maar ach abbo duurt 2 jaar mensen zitten dr aanvast dus waarom iets op de klanren uit doen!! Begin me steeds meer aftevragen waarom vodafone logo udentiek is aan t logo can de KuKluxKlan o_0..
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
sj03r6 schreef:
Nope we worde gewoon genegeert!! Sinds 2 maand nieuw abbo afgesloten bij vodafone ik zat nog te twijfelen over te srappen. Gelaas niet gedaan jlachten over netwerk rijzen de pan uit ondertussen bij Vodafone, maar ach abbo duurt 2 jaar mensen zitten dr aanvast dus waarom iets op de klanren uit doen!!
Hey Sjo3r6,

Zover ik kan zien negeren we jullie niet via het forum? 😉 De problemen zijn in ieder geval bekend en er wordt aan gewerkt. Jammer genoeg kunnen we niet precies zeggen hoe lang het nog gaat duren. 😞
marijke59
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil niet te snel juichen...maar heb op poscode 7609LR sinds vanmorgen weer internetverbinding 😄
Jepie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste MaartjeP,

Negeren via dit forum misschien niet maar wel bij de klantenservice. Terugbellen gebeurt niet, klacht via de site word wel met een standaard mail beantwoord maar daarna blijft het stil.

Echter na precies 3 weken lijkt er een doorbraak te zijn. Sinds vanmorgen werkt 3G weer. Nu hopen dat het zo blijft.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jepie schreef:
na precies 3 weken lijkt er een doorbraak te zijn. Sinds vanmorgen werkt 3G weer. Nu hopen dat het zo blijft.
Ah, dat is goed om te horen! Bij ons is het nog niet bevestigd dat het helemaal is opgelost dus houd het nog even in de gaten, het lijkt er dan in ieder geval op dat er wel al verbetering is te zien. Zodra het helemaal is opgelost vermelden we dit op het forum!
Jepie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijdschap van zeer korte duur. Sinds vanmiddag weer geen internet. Eerst helemaal niet maar sinds ongeveer 17:00 wederom alleen via GPRS.
Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. 3 uur, 3 dagen of gewoon net als de vorige keer de loyale klanten 3 weken aan het lijntje houden.

En oh ja, de klacht via de internetsite zou binnen 10 werkdagen worden beanwoord. En ook dit is nog steeds niet gebeurt.

Volgens mij staat 3G bij Vodafone voor Geen Geen Gevoel!
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Jepie,

Helaas zijn er nog problemen aan een mast in de omgeving. Meer informatie kun je hier vinden.
Jepie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het krijgt er alle schijn van dat Vodafone echt een waardeloos bedrijf is. Jullie zijn niet in staat om het netwerk normaal werkend te krijgen. Ik heb nu al ruim 4 van de afgelopen 5 weken geen normaal internet op lokatie 7606. Uiteraard word er gewoon een rekening gestuurd en ook zeker worden de kosten van mijn rekening gehaald.
Ik ben echt helemaal klaar met jullie.
E84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier, 7609 HD ook nog steeds geen mobiel internet. Al weken niet. Ik ben al jaren tevreden Vodafone klant, maar dit wordt me een beetje te gek. Ik betaal gewoon door namelijk!
 
 Is hier al meer over duidelijk? (Wordt er uberhaupt wat aan gedaan? Is er in sommige delen van Almelo weer internet?)
E84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo... Vodafone?!
 
Het wordt nu wel erg vervelend. Al bijna 5 weken geen fatsoenlijk mobiel internet in Almelo. Zou fijn zijn als jullie in elk geval blijven communiceren naar de klanten. Dus ik zou zeggen: Power to us!
 
Zijn jullie nog wel bezig om het probleem te verhelpen? Kunnen we binnen nu en niet al te lange tijd weer fatsoenlijk internet op ons mobiel verwachten?
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic