Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,673Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

hoe aankoopbewijs verkrijgen Alleen-lezen Onopgelost

ik snap het niet meer alles goed invullen op https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer krijg ik continu de melding controleer uw invoer of keine lieferung gefunden :@ ik type toch hetgen...

fvanzet door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

64 GB geheugenkaart Galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

In het weekend heb ik de S4 mogen ontvangen, een tijdje terug heb ik de code via samsung al opgevraagd om mij aan te melden voor het geheugenkaartje. Vandaag las ik echter in de voorwaarde van samsung...

Lie door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Trage internetverbinding centrum Nijmegen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik woon in het centrum van Nijmegen, en zo lang als ik hier woon (ruim 2 jaar) is mijn internetverbinding erg traag. Binnenkort loopt mijn abonnement af, en ben aan het overwegen om over te sta...

Liannuh door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Valt Luxemburg ook onder BloX in het buitenland? Alleen-lezen Opgelost

Hoi RobbieE, Dus er is geen mogelijkheid voor alleen internet BloX in het buitenland?Ik hoef namelijk eigenlijk geen sms'jes of 20 minuten bellen. Groetjes, mij.

NAAMxLOOS door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Micro sim kaart in note 2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een galaxy note 2, en heb een nieuw vodafone micro sim kaartje besteld. Nu is het probleem als ik mijn micro sim in mijn telefoon doe staat er geen sim plaats sim kaart. Ik heb heel ...

Bevestiging van levering email Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik heb een bevestiging van levering gekregen met daar in de volgende informatie.Samsung Galaxy SIV BLK Van (4004601) 1 29-04-2013 Postpaid sim (2-in-1) 7-serie 0 29-04-2013 Samsung Galaxy S IV ...

Marvin door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Internetverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb vanmorgen even op mijn mobiel gezeten en kreeg het bericht dat ik te weinig ruimte op mijn mobiel heb. Ik heb een app verwijderd en daarna uitgezet. Ook heb ik nog even op de Vodafone app ...

levertijd s3 mini Alleen-lezen Opgelost

Op 1 mei heb ik mijn abonement verlengt.Hierbij heb ik een nieuwe telefoon gekozen.Heb netjes een mail gehad en mijn abb is ook meteen aangepast.Hierbij vergaten ze wel voor het gemak de actie goed in...

rekon door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

1058 XH - storing Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer is dit opgelost. Heel af en toe doet het netwerk het, maar krijg aldoor mails van mensen die mij niet kunnen bereiken. Uiteraard al accu eruit gehaald en SIM kaart, maar geen verbetering.

Valt Luxemburg ook onder BloX in het buitenland? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, aankomende zomer ga ik op vakantie naar Luxemburg en dan zou ik graag internet BloX nemen.Luxemburg is natuurlijk wel buiten Nederland, maar moet je daarvoor dan BloX in het buitenland nemen of...

NAAMxLOOS door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen bevestiging mail ontvangen wat nu ? Alleen-lezen Onopgelost

hallo wat moet ik doen ?ik heb maandag telefonisch een abonnement verlenging gedaan maar heb nog steeds geen email ontvangen ?is het verlengen wel goed gegaan.want kan nou niet zien wanneer mijn telef...

jkroon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing bedrijventerrein Middelburg Alleen-lezen Opgelost

Sinds 15 april (9 dagen geleden) is de UMTS op postcode 4332 SH (westkant Aquaduct Kanaal door Walcheren) uitgevallen. Toestellen werken wel op 2G. Ik moet tegen bezoekers met een Vodafone abonnement ...

MarcKl door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia E6 als wifi hotspot instellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Wij doen al een paar dagen pogingen om een Nokia E6 met Vodafone-abbonnement als Wifi-hotspot in te stellen. We zijn er al achter dat het met de JoikuSpot-applicatie moet, maar dan? Dan komt er ...

Marie111 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S III Sudden Death Alleen-lezen Onopgelost

Ik vermoed dat mijn telefoon last heeft van Sudden Death, zoals hier beschreven. Hij had al vaker last van random reboots en vastlopen (bevriezen scherm, batterij moest eruit, of power knop moest inge...

RBerntsen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ander toestel bij abonnementsverlenging geleverd dan afgesproken Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs werd ik gebeld door vodafone met de vraag of ik geinteresseerd was in een abonnementsverlenging. Ik wou graag een HTC One, liefst 64GB, maar anders wel een 32GB in combinatie met een red super...

ArHu door Gedreven Liefhebber
  • 297 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 28 Likes

Contract opvragen. Alleen-lezen Onopgelost

Na al verschillende keren contact opgenomen te hebben met jullie, probeer ik het nu via deze weg. Ik loop nu al maanden achter mijn contract aan, die ik op papier wil hebben ivm verzekeringswerk. Elke...

Marieke88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone DE simcard; no roaming in NL Alleen-lezen Onopgelost

Simcard Vodafone DE in iPhone 5 is not allowing me to access the internet on my iPhone 5.What am i doing wrong?Cellular Data = ONEnable 3G = ONData Roaming = ONCellular Data Network:APN web.vodafone.d...

danielsam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

connectie valt weg/ Xperia U Alleen-lezen Onopgelost

Sinds afgelopen 3 dagen heb ik last van disconnecties.m;n telefoon heeft danhelemaal geen contact meer, geen gsm (telefonie) en geen 3G. Afgelopen 2 jaar heb ik hier helemaal geen last van gehad en op...

Sharad door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik probleem!! 5321 & 5311 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb geen bereik sinds gisteren ochtend met mijn Sony Xperia P.Nooit problemen gehad met bereik bij vodafone. ben al jaren tevreden klant. met mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy Ace) ook nooi...

Xperia_P door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Leveringsproblemen Note 2? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb drie weken geleden mijn contract bij jullie verlengt en heb hierbij de Samsung Galaxy Note 2 uitgekozen. Echter heb ik dit toestel nog steeds niet mogen ontvangen terwijl ik al wel het volledig...

Veck door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen