Mijn toestel is een S20 FE 5G van Samsung.
En het valt me op dat hij altijd op 4g staat. Kan het zo zijn dat het zakelijk abonnement one mobile 3 geen 5g ondersteund ? Volgens de site van Vodafone zou one mobile 4 dat wel doen, maar over 3 wordt niet gesproken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Roymar123,
Welkom op de Community van Vodafone :).
Je hebt bij Samsung inderdaad een 4G en een 5G variant.
Indien je de 5G variant hebt, kijk ik graag het een en ander met je na.
Laten we beginnen als eerste beginnen met de instellingen van je toestel. Staat mobiele data aan en 5G?
Kun je voor mij eens de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en het een en ander controleren voor je.
Hoi @Roymar123,
Welkom op de Community van Vodafone :).
Je hebt bij Samsung inderdaad een 4G en een 5G variant.
Indien je de 5G variant hebt, kijk ik graag het een en ander met je na.
Laten we beginnen als eerste beginnen met de instellingen van je toestel. Staat mobiele data aan en 5G?
Kun je voor mij eens de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en het een en ander controleren voor je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.