Quillermo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijs zakelijk abonnement

Hallo,

 

Waarom zijn de zakelijke abonnementen zo duur? Ik wil voor 4 personen een abonnement hebben. Ik zit aan een RED together te denken, dan ben ik voor 20 euro pp klaar en heeft iedereen 25 GB. 

 

Als ik zakelijk vier abonnementen van ieder 25 GB wil hebben, dan kost me dat 32 euro pp. Ik vind dat nogal een groot prijsverschil. Waarom zou ik dan zakelijk kiezen? Om enkel de BTW op de factuur te hebben?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Voor een aanbieding mag je bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk) Zij kunnen met je meekijken naar wat mogelijk is @Quillermo en je hierin een aanbod doen.
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Quillermo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is niet zo dat als je met 4 personen Red Together neemt, dat je dan alle vier, 25GB krijgt. Je hebt dan 100GB die je met z’n vier gebruikt en als de een meer gebruikt dan de ander, dan is dit niet stop te zetten. Ja, je kan de persoon die teveel heeft gebruikt wel uitzetten, maar dit alles moet je dan wel zelf doen. De persoon krijgt wel een melding dat, als je dit hebt ingesteld, deze de 25GB heeft verbruikt, maar kan nog wel gewoon verder gebruik maken. Dan moet de beheerder zorgen dat deze geen internet meer kan afnemen door deze persoon zelf op pauze te zetten. Een gedoe als je dit zakelijk wil gebruiken. 

Daarnaast is het vaak zo, wanneer men meerdere abonnementen gebruikt, je administrateur een zakelijk abonnement wenst met BTW daarop. En het abonnement met ieder 25GB zakelijk, dan heeft iedereen gewoon z’n eigen 25GB, zonder gedoe. 

Het is maar wat je zelf wil en belangrijk is. 

Quillermo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil een abonnement voor mijn gezin, dus die 100 GB verdelen is geen probleem. Ik wil alleen de abonnement de zakelijke administratie infietsen, dus met BTW. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wat heb je aan BTW als je privé bent? 
Die link kan ik niet leggen. Als je dit abonnement privé gebruikt en je zegt dat die 100GB prima is en ook te handhaven, waarom dan moeilijk doen om een zakelijk abonnement te willen. BTW heb je als privé persoon helemaal niets aan. 

Maar goed, het is waar je zelf naar op zoek bent, zal wel een reden zijn. Het is het een of ander ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Voor een aanbieding mag je bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk) Zij kunnen met je meekijken naar wat mogelijk is @Quillermo en je hierin een aanbod doen.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic