Klinnetje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g blox geactiveerd. Daardoor geen 3g

Gisteren heb ik de 4g blox op mijn iPhone geactiveerd. Als er geen 4g bereik is, dan schakelt mijn telefoon niet terug naar 3G of gprs Dat houdt dus in dat ik geen internet bereik heb op mijn telefoon. Hoe kan ik dat oplossen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Kinnetje, we horen inderdaad soms dat na het activeren van de 4G BloX het schakelen naar 3G niet helemaal lekker verloopt. Een nieuwe verbinding met ons netwerk opzetten is negen van de tien keer alles dat nodig is.

Dat kan als volgt:

• Zet je toestel één of twee keer uit&aan (als dat kan door de batterij eruit te halen terwijl het toestel aan staat, en laat het ongeveer een minuut uit)
  • Selecteer handmatig het netwerk van een andere provider. Bv KPN of T-Mobile.
    Dat is in Nederland niet toegestaan en je krijgt dan een foutmelding, waarna je toestel terugschakelt naar VodafoneNL. De reden om dit toch zo te doen, is dat je toestel zich zo bij ons afmeldt en weer opnieuw aanmeldt
En dat zou de oplossing moeten zijn 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Kinnetje, we horen inderdaad soms dat na het activeren van de 4G BloX het schakelen naar 3G niet helemaal lekker verloopt. Een nieuwe verbinding met ons netwerk opzetten is negen van de tien keer alles dat nodig is.

Dat kan als volgt:

• Zet je toestel één of twee keer uit&aan (als dat kan door de batterij eruit te halen terwijl het toestel aan staat, en laat het ongeveer een minuut uit)
  • Selecteer handmatig het netwerk van een andere provider. Bv KPN of T-Mobile.
    Dat is in Nederland niet toegestaan en je krijgt dan een foutmelding, waarna je toestel terugschakelt naar VodafoneNL. De reden om dit toch zo te doen, is dat je toestel zich zo bij ons afmeldt en weer opnieuw aanmeldt
En dat zou de oplossing moeten zijn 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic