davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Factuur september

Vandaag kreeg ik het smsje dat mijn factuur online stond.
Deze heb ik zojuist bekeken maar ben het er niet mee eens.
er word de volledige maand september aan abonnementskosten in rekening gebracht terwijl men al 2 maanden geleden wist dat per 15 september het abonnement zou stoppen.
Ik betaal dus een halve maand (vooruit) terwijl ik deze kosten niet maak. Het zelfde geldt natuurlijk voor de aanvullende bundels. Dit had makkelijk een definitieve factuur kunnen zijn. Binnen 5 dagen is mijn eind verbruik bekend en wat ik eventueel boven die 0.5 maand september heb verbruikt.
Ik ga niet voor een volle maand betalen en hopen dat ik over een maand een gecorrigeerde (credit) factuur krijg.
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Poita, je krijgt altijd nog een eind-afrekening één maand nadat je abonnement bij ons is opgezegd (in dit geval: je overgestapt bent).

Daar worden dan eventuele buiten-bundel kosten in verrekend met te veel of te weinig betaalde bedragen. Deze verrekening vindt dus automatisch plaats.

Mocht je hier nog verder vragen over hebben, dan is even bellen met de klantenservice het handigste. Zoals je waarschijnlijk weet is het forum niet de ideale plek voor vragen over een specifieke rekening 😉
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Poita,
Ik adviseer je te wachten tot de definitieve eind-afrekening waarin alles verrekend wordt.
Als het goed is wordt in jouw geval de tweede helft van de maand september 2013 gecrediteerd op die definitieve eind-afrekening. Die factuur komt omstreeks 18 oktober 2013 beschikbaar. Hopelijk wordt op die definitieve eind-afrekening alles conform jouw verwachtingen gefactureerd. Andes kun je over een maand altijd nog bellen met de telefonische klantenservice van Vodafone. Teveel in rekening gebrachte bedragen worden als het ware een tegoed voor jou. Wachten tot ongeveer 18 oktober 2013, dus.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic