SamsungS4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G vraagje

Hallo,

Ik heb sinds eind mei dit jaar een Scherp L abonnement met een Samsung S4. Bij netwerk heb ik eigenlijk altijd H+ staan. Is dit 4G? Zo niet, wat kan ik doen om aangesloten te worden op 4G? Bij instellingen is LTE automatisch verbinden aangevinkt. Ook heb ik de laatste software geïnstalleerd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik ben er vrij zeker van dat bij een Vodafone Scherp L - abonnement geen 4G mogelijk is. De Vodafone Scherp - abonnementen zijn de goedkoopte abonnementen uit het assortiment van Vodafone. En dat betekent dat er heel weinig opties en BloX beschikbaar zijn.

Weblink naar produkt-informatie over de Vodafone Scherp - abonnementen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/scherp-sim-only.shtml

Als je goed kijkt, dan zie je nergens het 4G / LTE - logo bij de produkt-informatie over deze abonnementen vermeld staan.

De optie voor 4G is wel mogelijk bij Vodafone SMART - abonnementen en
Vodafone RED - abonnementen.
("Gewoon" RED en RED PLUS en RED SUPER)

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

6 Reacties 6
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste,

H+ is geen 4G, het is snel 3G. LTE is 4G. Bevindt u zich wel in een gebied waar 4G dekking zou moeten zijn?
Kijk anders even bij My.vodafone.nl of de 4G blox inderdaad wel geactiveerd is/aan staan .En anders misschien de sim-kaart er even een keer uithalen en opnieuw opstarten.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik ben er vrij zeker van dat bij een Vodafone Scherp L - abonnement geen 4G mogelijk is. De Vodafone Scherp - abonnementen zijn de goedkoopte abonnementen uit het assortiment van Vodafone. En dat betekent dat er heel weinig opties en BloX beschikbaar zijn.

Weblink naar produkt-informatie over de Vodafone Scherp - abonnementen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/scherp-sim-only.shtml

Als je goed kijkt, dan zie je nergens het 4G / LTE - logo bij de produkt-informatie over deze abonnementen vermeld staan.

De optie voor 4G is wel mogelijk bij Vodafone SMART - abonnementen en
Vodafone RED - abonnementen.
("Gewoon" RED en RED PLUS en RED SUPER)

Succes !

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Netwerker

Je hebt helemaal gelijk! Kudo voor je antwoord. 😉
SamsungS4
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in Amsterdam en hier zou 4G dekking moeten zijn. Maar dat je bij de Scherp L geen 4G krijgt is dan wel teleurstellend aangezien ik dit abonnement met een Samsung S4 heb genomen n.a.v. een aanbieding waarbij 4G werd gepromoot. Lekker misleidend Vodafone!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi, uiteraard wordt en werd er op onze website reclame gemaakt over 4G. Dat lijkt me niet vreemd toch? Ook dat de S4 4g-ready is zal inderdaad ongetwijfeld benadrukt zijn. Echter, bij elk abonnement staat duidelijk of er 4G in zit of niet.

Als je wilt kun je het denk ik om laten zetten naar een abonnementsvorm met 4G, waarschijnlijk tegen iets hogere kosten. Of je kunt, als je abo opzich goed bevalt, alles gewoon zo laten 🙂
SamsungS4
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor de duidelijkheid: bij de aanbieding die ik heb genomen werd 4G gepromoot!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic