janwiepke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sony xperia T laadt niet meer op

Al voor de zoveelste keer problemen met de Sony Experia T. Toestel werkt prima totdat de batterij helemaal leeg is. Eerste keer mee naar de winkel gegaan maar toen toestel een paar weken kwijt geweest. Toestel doet het dan weer, maar probleem zelf is niet opgelost. Daarna nog diverse keren hetzelfde probleem gehad. Tot nu toe uiteindelijk na heel veel proberen (pow+vol+ ingedrukt houden etc.) toestel weer aan de praat gekregen. Kost je wel uren en al die tijd kun je je telefoon niet gebruiken. Nu krijg ik toestel helemaal niet meer aan de praat. Heb hem wel in stand gekregen dat rode lampje blijft branden, maar na aantal minuten start hij zelf op en schakelt zich daarna weer uit (batterij leeg). Zit al weer een halve dag te klooien om mijn toestel te kunnen gebruiken. Gezien de meldingen op Internet is dit een bekend probleem voor dit toestel. Belachelijk dat toestel dit probleem vertoont: het is ook wel vreemd dat mensen een lege batterij willen kunnen opladen.... Koop echt nooit meer een sony toestel. Ook al lukt het nu om toestel weer op te laden dan nog heeft het eigenlijk geen zin om toestel mee te nemen op vakantie. Het is niet te voorkomen dat batterij weer een keer leeg is, tenzij je het toestel uitzet.
Is er nog een andere truc die ik kan proberen?

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jan, dat klinkt eigenlijk alsof het toestel gewoon echt niet in orde is. Tegen een defect is geen andere truc dan repareren. Of geen andere die ik ken in ieder geval ;). Ik snap dat je toestel liever niet nog een keer kwijt bent, maar een andere oplossing weet ik ook niet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic