stayallive

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G toestellen

Ik ben benieuwd waarom er nu een beperkt aantal toestellen 4G ondersteunen volgens de vodafone website terwijl er ook andere toestellen worden verkocht die 4G zouden moeten ondersteunen volgens de shop zoals de Nokia Lumia 920. Is hier een logische verklaring voor?
6 Reacties 6
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat ze misschien nog geen goede deal met nokia hebben of eerst de voorraad die ze nu hebben eerst op de markt willen brengen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé stayallive,

We hebben hierover een artikel staan op onze website, waarin wordt uitgelegd hoe dit in elkaar steekt.
Vooral in alinea twee kun je lezen dat we zo snel mogelijk meer toestellen aan het lijstje zullen gaan toevoegen.
Zimmy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik haak maar even in, want heb dezelfde vraag.

Toch begrijp ik dit antwoord niet. Op de Vodafone site kan je o.a. Nokia Lumia 1020 en 925 bestellen met Vodafone RED en staat er duidelijk het 4G logo bij. Dan mag je er als klant toch vanuit gaan dat je met deze toestellen optimaal gebruik kan maken van het 4G netwerk.

Op de lijst met voor 4G geschikte toestellen staat echter alleen de Lumia 820.

Rara hoe kan dat?
De lijst op de specifieke 4G site nog niet bijgewerkt (inmiddels 2 maanden verder sinds je antwoord)?

Alvast dank voor het antwoord.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Goeie vraag. Het antwoord daarop weet ik helaas niet. Ik heb het doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Dank voor het signaal.
mongan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jaja,

Als meer mensen de vraag stellen wordt er misschien wat meer aandacht aan besteed.
Overigens is het antwoord op voorgaande vraag onduidelijk.

Hier een Nokia Lumia 920 EN een red zakelijk abbonnement.
Mijn toestel is geschikt voor 4G (kan de optie in de telefoon aanklikken) en het abbonnement zou dit moeten dekken.
1+1=2 toch?

Kennelijk toch niet.
Als je het antwoord op de vraag niet weet, zorg er dan voor dat je het uitzoetk en een duidelijk antwoord kan posten. Thats your job right?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
mongan schreef:
Jaja,

Als meer mensen de vraag stellen wordt er misschien wat meer aandacht aan besteed.
Overigens is het antwoord op voorgaande vraag onduidelijk.

Hier een Nokia Lumia 920 EN een red zakelijk abbonnement.
Mijn toestel is geschikt voor 4G (kan de optie in de telefoon aanklikken) en het abbonnement zou dit moeten dekken.
1+1=2 toch?

Kennelijk toch niet.
Als je het antwoord op de vraag niet weet, zorg er dan voor dat je het uitzoetk en een duidelijk antwoord kan posten. Thats your job right?
Hi Mongan,

Ik zie dat er inderdaad vanuit ons geen reactie meer is gekomen. Mijn excuses hiervoor! We zullen er nogmaals achteraan gaan. Wel even voor mijn eigen duidelijkheid.. Je geeft aan dat je telefoon ook in de instellingen de mogelijkheid heeft om verbinding te maken met 4G. Bevind je je dan ook op een locatie waar 4G beschikbaar is? En werkt de 4G verbinding op je toestel dan toch niet? Dan kunnen we dat doorgeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic