Eind augustus had ik besloten dat ik mijn abonnement wilde verlengen bij Vodafone, dat heb ik toen ook gedaan. Ik heb gekozen voor een RED abonnement met garant basis categorie 2 verzekering, en op 9 september kreeg ik mijn Sony Xperia toestel erbij. Tot mijn grote spijt! Want nog geen maand later houdt het oplaadpunt het voorgezien en is mijn mobiel onbruikbaar. Nee ik heb niets vreemds met de telefoon gedaan! Vervolgens naar een vodafone winkel gegaan waar een medewerker mij vertelde contact op te nemen met dynalogic de verzekering. Zij zijn mijn telefoon komen halen en kreeg een leentoestel, ruim twee weken later kreeg ik het bericht dat ze mijn toestel weer wilde omruilen. Afspraak gemaakt, koerier komt eerste keer niet opdagen en tweede keer zonder een melding. Enfin, ik krijg een onherstelbaar toestel terug met kosten van €53,- uiterst belachelijk! Hierbij krijg ik geen opties met wat ik moet doen, heb gebeld naar dynalogic word ik telkens doorverbonden met een nummer dat niet reageert. Bel ik JULLIE (Vodafone) willen jullie mij niet helpen aangezien jullie niet van de verzekering zijn, maar ik heb mijn contract bij jullie afgesloten dus verwacht dat ik wel wat service terugverdien voor de maandelijkse kosten die ik betaal voor dit toestel. Ik heb nu al vele verhalen gehoord ook gelezen op de consumentenbond site over dit toestel en dat providers niet mee willen werken. Ik heb hiervoor twee keer een iPhone gehad ook beide met een abonnement van 2 jaar en heb daar echt niet binnen een maand dit soort problemen gekend. Ik hoop dat jullie mij de service en hulp gaan bieden die ik verdien, Want ik ga niet twee jaar een telefoon afbetalen die ik niet eens in mijn bezit heb. Dus ik verwacht of een vervangend toestel of dat jullie ervoor zorgen dat ik geen problemen meer heb met deze telefooon, aangezien ik verzekerd en half jaar garantie heb van sony. Of jullie zeggen mijn abonnement op, wnat ik vind het helemaal NIKS kost mij 0,45ct pm en laten ze me ook nog 10 minuten wachten. Belachelijk!