al52

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Blox niet meer mogelijk na verlenging Bel Sms Web abonnement?

Heb meerdere abonnementen. Pas 1 verlengd en nu zie ik pas dat de Blox voor internet 100mb niet meer aan te zetten valt. Dit is niet medegedeeld door de (telefonische) verkoper. Vind ik niet netjes. Of zie ik iets over het hoofd?
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo al52, het kan kloppen dat bij een bepaald abonnement sommige BloX niet meer aan te zetten zijn. Ik kan me voorstellen dat mijn collega niet elke individuele BloX heeft besproken, ik weet niet of ik hem/haar dat echt kan kwalijk nemen 😉

Zou het kunnen dat er wel een 50MB BloX beschikbaar is bij je abonnement? Ervan uitgaande dat je het hebt over de BloX die activeert als je over je normale bundel gaat, een variant daarvan is bij de meeste abonnementen alsnog beschikbaar. De voorwaarden zijn ook veranderd, bij veel abonnementen activeert die nu zo vaak als nodig ipv max 10x
al52
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas is ook de Blox 50mb niet (meer) aan te zetten bij Bel Sms Web abonnementen. Contractduur gelukkig maar 1 jaar (3abonnementen en 1 prepaid bij V.) dan wat anders zoeken
al52
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Herinner me nu dat de telefonische verkoper na mijn vraag bepaalde diensten aan te laten staan na de verlenging zei: Ik kan op dit moment de Internet Blox niet aan zetten, dit kunt u na de verlenging zelf doen. Niet dus. Wij gaan na het jaar verlenging onze abo's elders onderbrengen (na 13 jaar Vod)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Na een koop op afstand heb je het recht om binnen 7 dagen de koop te annuleren, zonder opgaaf van reden. Dus mocht je het niet eens zijn met de voorwaarden dan kun je dat in die 7 dagen uitzoeken en dan doorgeven.

Ik weet niet welk BSW abo je precies hebt. Maar bij de 100 variant kun je een 300mb bundel erbij nemen voor €2,50 per maand. Misschien dat dat interessant is.
al52
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij het sim only BSW 100 die ik nu heb is er geen mogelijkheid van Internet Blox, heb net nogmaals op MyVodafone gekeken. Waar zie jij dat?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
al52 schreef:
Bij het sim only BSW 100 die ik nu heb is er geen mogelijkheid van Internet Blox, heb net nogmaals op MyVodafone gekeken. Waar zie jij dat?
Wij kunnen dit in ons systeem zien maar ik zie inderdaad dat dit nergens op onze website staat vermeld. Je kunt eens contact opnemen met onze klantenservice zodat zij voor je kunnen nakijken of het mogelijk is om die bundel bij jouw abonnement aan te sluiten. Ze kunnen je daarover vast meer informatie geven. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic