Ellen1963

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4817 - Breda - geen internet

4817HS - Breda - nadat de storing opgelost zou zijn op 14-11 kan ik nog steeds niet internetten. Toestel reeds uit/aangezet (batterij verwijderd) en de instellingen nagekeken. Geen bijzonderheden. Zie op mijn gsm (Samsung Galaxy SIII) wel icoontje 3G maar alleen het groene pijltje knippert en ik heb geen internet.
9 Reacties 9
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Ellen1963 Heb je hier inmiddels nogsteeds last van? Test je sim anders eens in een ander toestel? Helpt dit?
DdeWit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

ik heb vandaag ook nog last van deze storing.
Ik zit op mijn werk en kan geen internet ontvangen.
Een kilometer verder krijg ik weer verbinding. De poscode waar ik zit is 4817 LR.

Mvg Dennie
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi DdeWit,

We ontvangen hier meer klachten over, ik heb het doorgegeven voor onderzoek.


Ellen1963
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag 18 november speelt dit probleem nog steeds - ook bij mijn collega's die een Vodafone abonnement hebben.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat onhandig! Heb je dit zowel binnen als buiten? Op 2 en 3G?
Ellen1963
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer ik 100 meter van kantoor ben, lijkt het weer te werken (postcode waar ik nu zit is 4817 ML). Ook mijn collega's hebben zowel op 2 als 3G geen bereik/ontvangst. Instellingen op mijn toestel staan correct volgens jullie klantenservice...
Ellen1963
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ter aanvulling: heel af en toe werkt 3G heel even en komt er een what's appje binnen maar daarna ligt het meteen weer plat...
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kun je per privébericht je 06 en locatie gegevens sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan?

Ook van eventueel collega's die hetzelfde ervaren en het niet erg vinden dat je het doorgeeft. Hoe meer voorbeelden we hebben hoe sneller het probleem gevonden kan worden. 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We hebben nog geen gegevens ontvangen. We gaan ervan uit dat het probleem daarom niet meer speelt. Mocht het wel zo zijn dan zien we jullie gegevens tegemoet voor het onderzoek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic