Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
4817HS - Breda - nadat de storing opgelost zou zijn op 14-11 kan ik nog steeds niet internetten. Toestel reeds uit/aangezet (batterij verwijderd) en de instellingen nagekeken. Geen bijzonderheden. Zie op mijn gsm (Samsung Galaxy SIII) wel icoontje 3G maar alleen het groene pijltje knippert en ik heb geen internet.
ik heb vandaag ook nog last van deze storing. Ik zit op mijn werk en kan geen internet ontvangen. Een kilometer verder krijg ik weer verbinding. De poscode waar ik zit is 4817 LR.
Wanneer ik 100 meter van kantoor ben, lijkt het weer te werken (postcode waar ik nu zit is 4817 ML). Ook mijn collega's hebben zowel op 2 als 3G geen bereik/ontvangst. Instellingen op mijn toestel staan correct volgens jullie klantenservice...
Kun je per privébericht je 06 en locatie gegevens sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan?
Ook van eventueel collega's die hetzelfde ervaren en het niet erg vinden dat je het doorgeeft. Hoe meer voorbeelden we hebben hoe sneller het probleem gevonden kan worden. 🙂
We hebben nog geen gegevens ontvangen. We gaan ervan uit dat het probleem daarom niet meer speelt. Mocht het wel zo zijn dan zien we jullie gegevens tegemoet voor het onderzoek.