Knuiter

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik binnen

Ik heb 1 december mijn intrek genomen in een nieuw kantoren complex waar ik op mijn kantoor slechte verbinding heb. Zeer vervelend omdat ik geen vaste lijn heb en zakelijk veel bel. op aanraden van Vodafone heb ik de simkaart in andere telefoon geprobeerd zonder resultaat. Het blijkt dat de alle vodafone klanten in dit gebouw daar last van hebben en de KPN klanten niet.

Betreft een Iphone 5S

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Knuiter, de metingen die ik heb van die postcode geven aan dat UMTS daar wisselend en op punten niet erg goed is. GSM zou wel prima moeten zijn. Binnen zou je toestel volgens mij naar GSM moeten switchen, waarna bellen & sms'en en bv ook WhatsAppen geen probleem mag zijn. Als je je toestel op GSM instelt, is de verbinding dan beter? En merk je veel verschil tussen binnen en buiten?

Los daarvan, mbt je opmerking over KPN: ik heb op google maps deze postcode ook bekeken en ik zie daar op een gebouw telefoonmasten die niet van ons zijn. Die van ons staan iets verder weg. Als deze dus van KPN zijn zou dat een verschil verklaren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Knuiter, ik kan me voorstellen dat dat hinderlijk is. Zou je me kunnen vertellen op welke locatie (postcode) je dit merkt, en of je buiten wel goed bereik hebt?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Noem ook even de verdieping waar je zit, naast de postcode (met letters).
Knuiter
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Postcode 2131XE 2e etage
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Knuiter, de metingen die ik heb van die postcode geven aan dat UMTS daar wisselend en op punten niet erg goed is. GSM zou wel prima moeten zijn. Binnen zou je toestel volgens mij naar GSM moeten switchen, waarna bellen & sms'en en bv ook WhatsAppen geen probleem mag zijn. Als je je toestel op GSM instelt, is de verbinding dan beter? En merk je veel verschil tussen binnen en buiten?

Los daarvan, mbt je opmerking over KPN: ik heb op google maps deze postcode ook bekeken en ik zie daar op een gebouw telefoonmasten die niet van ons zijn. Die van ons staan iets verder weg. Als deze dus van KPN zijn zou dat een verschil verklaren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic