Lindseyknijff

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3151 NG - Geen service

Hallo,
Sinds vrijdag doet mijn service nogal vervelend.
Ik heb geen 4g of 3g enkel en alleen een E of GPRS. Ook heb ik genoeg dat er helemaal niks achter vodafone staat en geen internet dus heb
Daarbij heb ik maar 1 streepje verbinding terwijl ik voorheen altijd 4 of 5 heb.
Ook heb ik genoeg in een uur dat ik geen service heb en het gaat me langzaam wel irriteren

Hopelijk heeft iemand een oplossing
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lindseyknijff

Zou je ook nog de postcode kunnen doorgeven waarop je die problemen ervaart? Zonder locatie wordt het namelijk moeilijk om je verder te helpen.
Lindseyknijff
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh sorry
3151 NG
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Lindseyknijff,

Heb je ook al alle tips en tricks en adviezen opgevolgd die in dit topic staan vermeld.
Forum: Netwerkvragen
Topic: Help! Ik kan niet bellen, sms-en of internetten
Topic starter: Moderator BasT

Weblink naar het betreffende topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Ten eerste kun je daarmee zelf zaken uitsluiten, waardoor jouw netwerk-bereik slecht is. En eventueel zelf het probleem verhelpen.
Pas daarna kun je veel gerichter worden geholpen door onafhankelijke Forum-leden en/of Vodafone Moderators.
Kijk ook altijd in het topic "Storingen" of er gepland netwerk-onderhoud is in jouw postcode-gebied.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic