Beste Vodafone-forum,
Op 25 november 2010 mocht ik bij hoge uiitzondering mijn contract vroegtijdig verlengen i.v.m.
een telefoon die niet meer functioneerde en al 2x naar de fabrikant was teruggeweest ter reparatie.
Ik mocht een nieuw toestel uitzoeken en dat is de BB Torch geworden.
Er is toen een contract aangegaan van 24 maanden, Echter zou ik na gebruik van 2 jaar van het toestel, hiervoor als dit wenselijk was een nieuw toestel mogen uitzoeken,als uiteraard het wettelijke termijn van 24 maanden was verstreken.
Van de zomer heb ik weer contact gelegd wanneer ik mijn nieuwe toestel/aanbieding uit mocht zoeken,
en toen kreeg ik van de medewerkers van Vodafone te horen dat het abbonement niet tot december 2012 geldig was, maar tot 2013!!!
Ik heb via My Vodafone, het BB contract gekopieerd, en hier stond ook duidelijk de datum 29/12/2012,
dit is nu inmiddels doorgezet naar 2013, wat absoluut dus niet de bedoeling is.
Vodafone BlackBerry Plus
Haal automatisch je e-mails binnen op je BlackBerry voor 10 euro per maand
€ 7,62 per maand.
activeStaat aan
geldig tot 29-12-2012
Order referentie: 60871722
Uw klantnummer: *MOD edit - verwijderd*
Order datum: 14-12-2010
Hier kunnen jullie zien dat het gaat om een abbonement van circa 2 jaar en geen 3 jaar. Jullie hebben het abbonement met een jaar verlengd en er is geen mogelijkheid gegeven voor een ander toestel of het bijverzekeren van mijn huidige toestel, gezien nog een extra jaar gebruik meer risico's met zich mee brengen. Destijds heb ik mijn telefoon hier niet voor laten verzekeren omdat ik niet op de hoogte zou zijn, dat mijn abbonement extra verdubbeld zou zijn.
Ik heb via het contactformulier nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen, alleen dat ik hiervoor persoonlijk toestemming zou hebben gegeven voor een extra jaar verlenging (Wat ik nooit gedaan heb) en er is dus nog niet naar een oplossing gezocht.
Mijn BB torch is inmiddels in dusdanige staat dat hij niet 100% meer functioneert, scherm valt vaak uit of weg, knoppen vertonen slijtageproblemen.
Ik heb de mails van de destijdse orderbevestiging nog bewaard ter inzage voor jullie.
Ik ben al jaren een tevreden klant bij jullie, en ik hoop toch dat we hier samen uit gaan komen.
Mvg,
M. Kock