Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,075Oplossingen
  • 1,454Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry Curve 9300, Wie Kan Me Verder Helpen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal,Ik heb sinds vandaag een Blackberry Curve 9300 los gekocht.Ik had al een Bel+Sms abbo bij vodafone.Nu heb ik vandaag naar de klantenservice gebeld om Blackberry basis aan te sluiten.All...

Deborah door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

instellen internet op Samsung B3410 Star Qwerty Alleen-lezen Onopgelost

Heb voor internet een bloX geopend;heb de handmatige instelling voor het toestel gevolgd zoals vodafone dat voorschrijft,maar het enige resultaat dat het toestel voortdurend geeft is NETWERKFOUT.Wat m...

jpruntel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijk toestel omzetten naar Smartphone Alleen-lezen Onopgelost

Via mijn werkgever heb ik een mobiele telefoon (Nokia oud model) waarbij ik meeveer op het abbonnement van mijn werkgever. Vodafone kan mij geen gegevens verstrekken omdat het om een nogal Large Accou...

Jkalter door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Ik wil heel graag me toestel verbinden met mijn autoradio zodat ik onderweg veilig kan bellen.Helaas wil dit niet zo goed lukken,ik moet ergens een wachtwoord intypen op me telefoon maar kan niet ...

renate door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BB Internet omzetten naar gewoon internet Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum-leden, Ik ben nu in het bezit van een BB Bold en heb hiervoor uiteraard een BB internet abo. Nu wil ik toch graag switchen van phone en hier zal ik geen BB internet meer voor nodig hebben....

Thamaar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone kaart in vodafone toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik had vrijdag een Vodafone sim-kaart gekocht die bevalt mij prima.Maar nu zie ik een toestel van Vodafone te koop nu heb ik een vraag. iedereen weet mijn nieuwe nummer al. maar kan ik mijn oud...

Naabje door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet in buitenland op Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vlak voor mijn vakantie heb ik een Galaxy S2 gekoccht met het idee tijdens mijn vakantie in het buitenland Internet te hebben (via Blox).Ik ben nu een week in het buitenland (Denemarken/Zweden)...

Elise23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Online mms inbox werkt niet (vodafone server apache error) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik probeer via internet mijn ontvangen mmsjes te bekijken alleen als ik op een onderwerp druk komt er een HTTP Status 500 - apache error. Er is dus iets mis met een server van vodafone en daarom...

thijs213 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet op reis dagbundel Alleen-lezen Onopgelost

Mijn beide dochters zitten momenteel in Duitsland met hun BlackBerry's....Helaas is het zo dat als de internet op reis dagbundel wordt aangezet, het beltegoed toch als sneeuw voor de zon verdwijnt.Mee...

Evert door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed verdwenen Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw, Sinds 16 mei 2011 ben ik bezitter van een Samsunggalaxy gio prepaid.Bij de aankoop van mijn mobieltje stond er 10 euro beltegoed op, maar dat is verdwenen. Ik heb op zaterdag 17jun...

Henok door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone gebruikers, moderators en helpers. Ik heb een abbonnement met een Google Nexus S, het begin verliep prima en heb een paar maanden normaal kunnen internetten, bellen en smsen. Deze maand...

MelvinVM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

help Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb net een BB curve 8520 gekocht met een vodafoon prepay kaartje erbij.nou heb ik zelf een vodafoon abbo.. en heb dus niets aan de vodafoon prepay kaart.nou stop ik mijn eigen vodafoon sim ...

suzanne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik zit momenteel wel overhoop met Vodafone prepaid internet op mijn laptop.Gisteren avond laat nog een 20 EURO top up gedaan.SMS bericht ontvangen ter bevestiging van de top up en daarna ging he...

Erwin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met SMS ontvangst. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds jaren lang tevreden gebruiker te zijn geweest van Vodafone, besloot ik na een goede aanbieding van Hi over te stappen. Ik heb nooit klachten gehad met Vodafone en nooit problemen gehad met mijn ...

Langeman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DNS-servers mobiel internet. Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ben ik weer! Nu met automatische notificatie bij nieuwe berichten, want de vorige keer ben ik vergeten dat hier een topic liep... :S Na aanleiding van DEZE Tweet hier de vraag wat de aan ...

na update 2.3.3 htc DZ plotsklaps gespiegelde invoer Alleen-lezen Onopgelost

Begin deze week de update android 2.3.3 (Software nummer 2.42.161.2 ) geinstalleerd.Een dag later de telefoon aangezet en pincode ongevoerd. 3 keer fout en vandaag met pukcode hersteld Wat ging er fou...

menheere door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Stel je voor - Users only! Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Gezien het feit dat wij als Vodafone Moddereter team  graag willen weten wie op het Forum actief is, zou ik jullie willen vragen jezelf even voor te stellen. Ik ben niet op zoek naar de naam ...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Samsung Gio Pre paid met gratis internet BloX Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vrijdag jl. in bezit van Gio met vodafone prepaid, met gratis basis BloX, staat op het doosje. Ben een beginner met smartphone/android.Na 1 dag is bonus beltegoed van 5,- op! Alleen sms-jes vers...

RJ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My vodafone storingen Alleen-lezen Onopgelost

ik ben nieuw bij vodafone en ik probeer via my vodafone mijn gegevens te wijzigen. Ik wil een acceptgiro ontvangen inplaats van automatische incasso maar ik kan het al dagen niet wijzigen dan geeft di...

Ahmet90 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Bellen BloX voor iPhone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, misschien een stomme vraag. Even puur hypothetisch, als de iPhone 4 16Gb aanschaf met het iPhone 275 2 jaar abonnement. Ik heb dan 1GB mobiel internet. Mag ik dan zelf beslissen hoe ik di...

lenneej door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen