RalfPhilipsen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2x Netflix

Hoi,
Ik ben al jaren klant en kwam er gisteren achter dat ik nog beschikking had tot 3 maanden gratis Netflix. Die heb ik dus geactiveerd. Ik wil echter mijn abbonoment verlengen en als het goed is krijg ik dan ook weer 3 maanden Netflix. Als ik die dan meteen activeer, heb ik dan 6 maandan gratis Netflix? Of moet ik 3 maanden wachten met het activeren? Of heb ik er geen recht meer op omdat ik al een keer 3 maanden trial heb gehad?
M.v.g.
Ralf
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Dit zal intern nagevraagd moeten worden. Zover ik weet mag je per account er maar 1*gebruik van maken. In dit geval dus dien je dus 2 accounts aan te maken.
Hoe dit zit op 1 nummer durf ik je niet te zeggen. Helaas ben ik niet op kantoor, anders had ik het graag voor je uitgezocht

weet jij dit toevallig of kun je dit eens navragen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
RalfPhilipsen, goede vraag Ralf! Om dit verder na te kunnen kijken heb ik meer informatie nodig. Welk abonnement heb je op dit moment precies? Waarom denk je dat je op dit moment 3 maanden gratis Netflix hebt? Heb je op dit moment ook een databundel? Alvast bedankt!
RalfPhilipsen
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb momenteel een Sim Only Smart 500 abonnoment (500MB + 500MB extra) van min. 1 jaar. Ik denk dat ik die drie maanden heb gekregen omdat minder dan een jaar geleden abonnoment had verlengd. Daarvoor had ik ook sim-only abonnoment van 1GB voor 1 jaar.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hi RalfPhilipsen , ik heb het voor je nagevraagd. Je hebt echter maar 1 keer recht op de Netflix promotie. Bij de volgende verlenging geldt dit dus niet meer.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic