ralphje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2643 Weinig capaciteit op het netwerk

Sinds ik in Pijnacker-Zuid woon heb ik toch wat problemen met het bereik. Het 4G-bereik is op zich OK in mijn huis, maar de belkwaliteit is zeer slecht (HD Voice is weinig van te merken hier) en soms valt de verbinding gewoon weg. Ook is er bijvoorbeeld überhaupt geen 2G/3G/4G-bereik in de Albert Heijn, toch vervelend als je met het thuisfront wilt bellen wat er ook alweer gehaald moet worden.

Ik vermoed dat de capaciteit van het netwerk nog geen rekening houdt met de nieuwe woonwijk die hier wordt opgetuigd (want het bereik zelf is op zich niet heel slecht, behalve in de Appie dus). Is dit probleem al bekend bij jullie?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@ralphje,

Vodafone garandeert alleen buitenhuis de dekking. De dekking in gebouwen hangt af van hoe een gebouw gebouwd is.
Op de dekkingskaart kun je zien hoe de dekking is: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Op https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ kun je zien of er werkzaamheden of storingen in de buurt zijn.

Mocht je dit willen aankaarten dan dien je echter contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien op welke manier dit kan.

Groetjes stevied86
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
De belkwaliteit gaat in de toekomst nog toenemen als je kunt bellen via 4G. Het duurt wellicht wel nog enkele maanden voordat dat mogelijk gaat worden. Tot die tijd val je terug naar 2G en 3G voor het bellen, waarbij HD Voice alleen via 3G mogelijk is.

Dat je niet kunt bellen in de AH is wel jammer ja, maar dat zul je moeten doorgeven aan de klantenservice. Maar goeie kans dat dat in de toekomst wel gaat verbeteren als er nu een hele wijk uit de grond wordt gestampt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic