RyYor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

20000mb ipv 30000mb per maand

Ik heb sinds vandaag een red abonnement, in de emails over mn bestelling staat dat ik 30000mb krijg, maar ik log voor het eerst in en zie 20000 staan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het oude red abonnement heeft 15GB. Door Ziggo wordt dit verdubbeld naar 30GB (oftewel 30000MB)

Je abonnement is gelijk overgezet naar de nieuwe variant. Hierdoor krijg je 20GB. Ziggo verdubbelt dit naar 40GB oftewel 40000MB. 

Zodra de dubbele data wordt aangesloten, ontvang je een sms @RyYor 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @RyYor 
Zoals je misschien wel hebt gelezen in de media, Vodafone heeft sinds vandaag z’n abonnementen aangepast. Als je een abonnement hebt afgesloten krijg je ook de hoeveelheid data dat op de website stond. 

Maar omdat het allemaal vanaf vandaag ingaat kan het zijn dat er nu nog iets anders in je My Vodafone staat. Geef het aub nog even de tijd zodat Vodafone bij iedereen de juiste MB’s kan plaatsen. Het komt dus allemaal wel goed. Mocht je na 24/48 uur nog problemen hebben, laat het hier weten. 

De abonnementen gaan in bulk over, dus er kan tijd tussen zitten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het oude red abonnement heeft 15GB. Door Ziggo wordt dit verdubbeld naar 30GB (oftewel 30000MB)

Je abonnement is gelijk overgezet naar de nieuwe variant. Hierdoor krijg je 20GB. Ziggo verdubbelt dit naar 40GB oftewel 40000MB. 

Zodra de dubbele data wordt aangesloten, ontvang je een sms @RyYor 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Was dit duidelijk @RyYor ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic