Ik heb sinds vandaag een red abonnement, in de emails over mn bestelling staat dat ik 30000mb krijg, maar ik log voor het eerst in en zie 20000 staan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het oude red abonnement heeft 15GB. Door Ziggo wordt dit verdubbeld naar 30GB (oftewel 30000MB)
Je abonnement is gelijk overgezet naar de nieuwe variant. Hierdoor krijg je 20GB. Ziggo verdubbelt dit naar 40GB oftewel 40000MB.
Zodra de dubbele data wordt aangesloten, ontvang je een sms @RyYor
Hoi @RyYor
Zoals je misschien wel hebt gelezen in de media, Vodafone heeft sinds vandaag z’n abonnementen aangepast. Als je een abonnement hebt afgesloten krijg je ook de hoeveelheid data dat op de website stond.
Maar omdat het allemaal vanaf vandaag ingaat kan het zijn dat er nu nog iets anders in je My Vodafone staat. Geef het aub nog even de tijd zodat Vodafone bij iedereen de juiste MB’s kan plaatsen. Het komt dus allemaal wel goed. Mocht je na 24/48 uur nog problemen hebben, laat het hier weten.
De abonnementen gaan in bulk over, dus er kan tijd tussen zitten.
Het oude red abonnement heeft 15GB. Door Ziggo wordt dit verdubbeld naar 30GB (oftewel 30000MB)
Je abonnement is gelijk overgezet naar de nieuwe variant. Hierdoor krijg je 20GB. Ziggo verdubbelt dit naar 40GB oftewel 40000MB.
Zodra de dubbele data wordt aangesloten, ontvang je een sms @RyYor
Was dit duidelijk @RyYor ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.