lilfs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1274pb-huizen-netwerk storing

Goedenavond,

Sinds maandag avond geen bereik op deze postcode. Met iPhone 5 en iPhone 4 niet zitten beide bij vodafone.
Is hier een storing???

Gr.
16 Reacties 16
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Lilfs,

Op die locatie is inderdaad een storing momenteel. Je kunt eventueel schakelen naar 2g (gsm) om in ieder geval bereikbaar te zijn.
___Erwin___

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1272 RL ook geen of slecht bereik al een paar dagen. Hierdoor ben ik niet/slecht bereikbaar. Wanneer is de storing opgelost en waarom moet ik zelf hier zoeken of er een storing is en word ik niet gelijk vanuit Vodafone geïnformeerd per mail of sms over storingen (die lang duren)
Monique08

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook wij hebben al ruim een week lang geen netwerk.
Wanneer wordt dit opgelost?
1274 HD
tgmtjitte

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook in 1275AZ Huizen is geen verbinding met 3G. Al een week zonder bericht van Vodafone. Niet klantvriendelijk!
tgmtjitte

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al een week geen verbinding op 1275AZ Huizen.
___Erwin___

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jah 1274 RL ook slecht/geen bereik.
tgmtjitte

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En....wat doen wij er aan?
Hoelang nog zonder verbinding?
Monique08

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zal fijn zijn als vodafone ging reageren en ons op de hoogte gingen stellen.
Dit is al ruim een week! Totaal niet klantvriendelijk om niks te vertellen.
Via Twitter krijgen ze ook veel klachten las ik.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, het kan soms een paar dagen duren voor oorzaak en oplossing helder zijn. Sorry dat het even geduurd heeft.

De oorzaak van het probleem is dat er bij een mast een issue is dat de verbinding tussen een paar masten onderling stoort. Doordat die masten onderling communiceren en samen een gebied bedien zorgt een verstoring in die onderlinge communicatie voor nogal wat problemen met het bereik.

Een oplossing hiervoor is in de maak. De bedoeling is dat het doorvoeren van die oplossing morgen kan beginnen, maar het kan wel zo zijn dat jullie het weekend ook nog hinder ervaren. Ik ga er vanuit dat uiterlijk maandag of dinsdag het issue opgelost is (en hopelijk dus eerder)
___Erwin___

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom moeten we zelf zoeken wat er aan de hand is waarom informeert Vodafone ons niet ? De storing is er al een week.
Monique08

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En stel dat het as dinsdag is opgelost, dan hebben wij 2 weken lang geen gebruik kunnen maken van het netwerk, plus dat wij overal zelf achteraan moesten gaan qua informatie.
Geldt er dan niet een compensatie beleid?
___Erwin___

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het woord compensatie valt hoor je niemand meer hier van Vodafone.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Erwin,

We proberen storingen te voorkomen, maar we kunnen niet uitsluiten dat die zich voordoen. In geval van storing geldt er geen algemene compensatieregeling.

Volgens onze informatie zijn de problemen in Huizen nu opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?
tgmtjitte

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb weer verbinding met 3G.op 1275AZ. in Huizen. Laten we hopen voor goed. Maar in ieder geval bedankt zo ver.
___Erwin___

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Problemen lijken nu opgelost.

Maar gaat er in het vervolg nog wat verbeteren aan de communicatie over storingen ? Of moeten we als klant alles maar zelf uitzoeken op dit forum?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We proberen iedereen via het forum op de hoogte te houden dus daar kun je ook terecht voor meer informatie.

Fijn dat het opgelost is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic