lejon

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wel wifi maar geen internet

Hallo,

ik ben sinds vandaag terug van mijn vakantie. Voordat ik op vakantie ging had ik gewoon internet thuis door wifi maar sinds ik thuis ben, ben ik wel verbonden maar ik kan niet internetten of whatsappen? kan iemand mij helpen
8 Reacties 8
lejon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik wil even bijzeggen dat ik een HTC ONE S heb
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
probeer eerst ff je modem en/of router 10s uitschakelen en je telefoon te herstarten
lejon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja dat had ik al geprobeeerd maar dat doet het helaas niet..
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi lejon,

Het modem en het toestel herstarten is vaak al de oplossing. Als dit niet lukt, zou je ook kunnen proberen om het wifi netwerk even te verwijderen uit je toestel. Scan vervolgens opnieuw naar beschikbare netwerken en voeg het wifi netwerk opnieuw toe. Helpt dat?
lejon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
resetten en aan enmuit zetten heeft geen zin... opnieuw instellen ook miet ..
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
lejon schreef:
resetten en aan enmuit zetten heeft geen zin... opnieuw instellen ook miet ..
Hi lejon,

Wij hebben geen invloed op de werking van Wi-Fi netwerken. Dit gaat namelijk helemaal buiten Vodafone om! Als het toch niet werkt dan kun je eens proberen of je wel verbinding kunt maken met een ander Wi-Fi netwerk. Op die manier kun je ook eens testen of het aan het thuis netwerk ligt of aan je telefoon.
janv

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo lejon,

als je een geel driehoek met uitroepteken onder in je scherm hebt staan, kun je het modem resetten. Kijk even in de handleiding hoe dit moet meestal zit achter op het modem een gaatje druk deze in met een pen en houdt deze ongeveer 20 seconden vast.
In de handleiding van het modem staat of je de stroom er wel of niet af moet halen.
lejon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
waarschijnlijk ligt het aan het internet want die dag daarvoor had ik gewoon internet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic