Bas,
Ondertussen is in Edam, postcode gebieden: 1135 TG, 1135 WX, 1135 BZ, al 7 dagen geen vodafone verbinding.
Het probleem is:
- Geen call, sms, internet, ongeacht binnen of buitenshuis in de postcodegebieden 1135TG, 1135 WX, 1135BZ
- 3G / 4G zijn niet de oorzaak van het probleem. Sim card is niet het probleem
Let op: alle telefoons (iPhone, samsung) werken wel op KPN en T-mobile sim card / netwerk.
Zoals je zelf ook aangeeft in jou eerdere bericht, dit is echt een kwestie van de Vodafone netwerk mast!
Ik begijpt dat Vodafone niet meteen een monteur beschikbaar heeft. Maar, sinds het laatste bericht, zijn er 70 uren gepasseerd en het probleem is nog steeds niet oplost.
Vodafone heeft tot morgen middag 17:00 de tijd om het probleem op te lossen.
Als het probleem blijft, ik wil graag mijn contract direct opzeggen (zonder extra kosten), en mij faciliteert om naar een andere service provider te verhuizen (met nummerbehoud). Norgmaals: ik ben zakelijk afhankelijk van een goede telefoonverbinding.