Het enige dat je kunt doen is een reparatie-onder-garantievoorwaarden aanvragen bij de verkoper van jouw Samsung Galaxy S 4. Van de interne microfoon. Daar zal wel een (klein) defect in zitten.
Houd je originele aankoopfactuur of ander aankoop-bonnetje onder handbereik. En vooral het IMEI-nummer op dit aankoopbewijs en de datum van levering van jouw smartphone, zijn erg belangrijk.
Evenals jouw klantnummer.
De garantie-termijn op Samsung Galaxy S 4 is 24 maanden na de datum van aankoop.
Eventueel kun je eerst langs een Vodafone Winkel met Technische Repair-desk gaan. Op grond van jouw posting verwacht ik niet dat zij jouw smartphone direct kunnen repareren. Daar hebben ze niet alle reserve-onderdelen voor in huis.
Reparatie-onder-garantievoorwaarden is kostenloos. Tenzij het defect door jouw toedoen is ontstaan. In jouw kwestie is het niet waarschijnlijk dat het defect door jouw toedoen is ontstaan. Maar ik vermeld het er voor de zekerheid altijd bij, wanneer ik advies geef.
Succes !
Netwerker