Ruudjedam

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1135 Edam storing


  • Sinds zaterdagmiddag 4-1-2014 geen 4g en 3g verbinding in de buurt, daarbuiten wel.
25 Reacties 25
BoYP

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bas,

Ondertussen is in Edam, postcode gebieden: 1135 TG, 1135 WX, 1135 BZ, al 7 dagen geen vodafone verbinding.

Het probleem is:

- Geen call, sms, internet, ongeacht binnen of buitenshuis in de postcodegebieden 1135TG, 1135 WX, 1135BZ
- 3G / 4G zijn niet de oorzaak van het probleem. Sim card is niet het probleem


Let op: alle telefoons (iPhone, samsung) werken wel op KPN en T-mobile sim card / netwerk.

Zoals je zelf ook aangeeft in jou eerdere bericht, dit is echt een kwestie van de Vodafone netwerk mast!

Ik begijpt dat Vodafone niet meteen een monteur beschikbaar heeft. Maar, sinds het laatste bericht, zijn er 70 uren gepasseerd en het probleem is nog steeds niet oplost.

Vodafone heeft tot morgen middag 17:00 de tijd om het probleem op te lossen.

Als het probleem blijft, ik wil graag mijn contract direct opzeggen (zonder extra kosten), en mij faciliteert om naar een andere service provider te verhuizen (met nummerbehoud). Norgmaals: ik ben zakelijk afhankelijk van een goede telefoonverbinding.
JJS78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit via Hollandse nieuwe op het Vodafone Netwerk. Nooit problemen gehad, maar sinds een week nu in de binnenstad van Edam geen 3G, bellen en SMS-en, maar wel bereik volgens mijn telefoon. Telefoon logt ook in op het netwerk. Alleen GSM en UMTS geprobeerd, maar in alle gevallen hetzelfde resultaat. Heel soms kan ik wel bellen en komen er SMSjes door. Hetzelfde geldt voor alle mensen die gebruik maken van Vodafone/Hollandse Nieuwe, het is dus niet gebruikers gerelateerd, maar echt een netwerk probleem. Zie alle voorgaande posts, iedereen heeft dezelfde problemen. Graag zo spoedig mogelijk oplossen.
Edam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Edam 1135TG sinds vorige week nog steeds GEEN BEREIK (2G, 3G).
Alles geprobeerd. Het ligt echt aan de zendmast! Beste Vodafone: Zijn de 1135 klanten voor Vodafone niet belangrijk genoeg om een monteur naar de zendmast te sturen?
BoYP

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
All, network works again. Thank U all for sharing your concerns.
@Vodafone, thank you for solving the problem!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Kunnen jullie bovenstaande reactie van BoYP bevestigen?

@BoYP good to hear! Thanks for the update.
JJS78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan het bevestigen. Het werkt sinds gisteren weer.

Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic