Loompie90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

100% extra tegoed bij nieuwe Vodafone You

Hallo, als ik vanuit de hompage op prepaid klik en vervolgens een nieuwe simkaart wil bestlelen, staat er boven elke optie van Vodafone You de tekst "+ tot 100% extra tegoed bij opwaarderen"

Daar kan ik niet op klikken, en later in het bestelproces vind ik nergens informatie over dat extra tegoed bij het opwaarderen.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? Zijn er voorwaarden aan verbonden?
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Bedoel je deze actie? Zie bijlage...
Loompie90
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, die bedoel ik.

Waar vind ik er informatie over?
Loompie90
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 week later en niemand weet hoe het zit?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Loompie90,

Ik heb navraag voor je gedaan, gezien het er inderdaad niet helemaal duidelijk staat en er nog geen extra informatie over te vinden is.
De actie heeft geen betrekking tot de maandbundel, maar op het tegoed wat je opwaardeert. Je kunt dus gewoon een maandbundel bestellen.
Op dit moment staat de actie nog niet live, maar wanneer de actie live gaat, kun jij hier gewoon gebruik van maken.

Wat de actie inhoudt: wanneer je een eerste keer opwaardeert, krijg je 25% extra tegoed van dat opwaardeerbedrag. Bij een tweede opwaardering krijg je 50% extra tegoed en bij een derde opwaardering krijg je 100% extra tegoed.
Wanneer de actie live staat, ontvang je meer informatie over wat je precies moet doen om gebruik te maken van het extra tegoed.
Loompie90
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het navragen. Weet je ook wanneer de actie live zal gaan?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Loompie90,

Graag gedaan!
Ik heb helaas nog geen verdere informatie wat betreft livegang.
Wanneer de actie live staat, zal ik het je via dit topic laten weten 🙂
rambocus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit hier ook naar te kijken, maar vreemd dat het nu al een tidje op de site staat maar nergens info over. Weten jullie al meer
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Loompie90, rambocus,

Helaas weten we nog niks. Wanneer ik maandag op kantoor ben, ga ik er eens achteraan.
Zodra we een update hebben, laten we het weten.
rambocus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik zie dat de actie weer vermeld wordt maar kan nog steeds geen uitleg vinden
Anonymous
Niet van toepassing
Vanaf komende week zal de actie live gaan. Je gaat hierover nog een sms ontvangen.
Loompie90
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee, bedankt voor je reactie. Ik heb een SMS ontvangen hierover. Waar kan ik nu de voorwaarden lezen?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zie inderdaad dat de voorwaarden niet online staan. Sietske zou dit alsnog geregeld kunnen worden (helaas nu niet op kantoor hiervoor)?

Hoe werkt het:
Je dient je aan te melden via sms. Vervolgens ga je opwaarderen. De eerste keer is dit 25% wat je extra krijgt. De tweede keer is dit 50% en de derde keer is dit 100%.

Hoe activeer je de promo:
Stuur een sms Naar 4000 met de tekst: GRATIS TEGOED AAN

Voorwaarden:
Na activeren via de sms, dient de eerste opwaardering binnen 3 dagen plaats te vinden. De tweede binnen 45 dagen van de eerste opwaardering en de derde binnen 45 dagen van de tweede opwaardering.
Aanmelden voor de actie kan tussen 15 mei en 30 juni. Daarna kun je hiervoor niet meer aanmelden.





Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic