Loompie90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen met creditcard niet meer mogelijk?

Hallo, ik probeerde vandaag op te waarderen via de website zoals ik dat vaker gedaan heb - met mijn creditcard - die al in het systeem opgeslagen is.

Ik kreeg echter de melding "Je bank of creditcardmaatschappij kan de transactie niet verwerken. Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij of probeer het later nog eens." Ik heb nagevraagd bij mijn creditcardmaatschappij en zij zeggen dat er geen betalingsverzoek binnenkomt van Vodafone. Heb ook geprobeerd om mijn creditcardnummer nog eens handmatig in te voeren en dat leverde hetzelfde resultaat op....

Ik heb even de chat gestart en kreeg dit te horen:

Ruud: at 14:24:57 Ik zie dat het niet meer mogelijk is om met creditcard te betalen. Toegegeven, dit is nog niet lang zo. Ruud: at 14:26:50Sorry voor dit ongemak! Jij: at 14:27:23 ik zie de optie nog steeds staan op de website om op te waarderen? Ruud: at 14:28:09Oei dan is dit een fout, sorry. Ik heb het zojuist aan mijn teamleider nagevraagd en het is niet meer mogelijk, sorry. Jij: at 14:28:56geef je het door aan je teamleader om de optie dan van de website te verwijderen? Ruud: at 14:29:34Dat zal ik absoluut doorgeven. Het kan sinds een aantal weken niet meer begreep ik. Klopt het dat de mogelijkheid om per creditcard te betalen al een paar weken gedeactiveerd is terwijl het nog steeds gewoon nog steeds een optie is op de website?
3 Reacties 3
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi Loompie90,

Het is inderdaad zo dat opwaarderen met creditcard niet meer mogelijk is. De optie is wel nog zichtbaar op de website, maar dit gaat nog aangepast worden.
Loompie90
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wellicht is het een idee om op zijn minst de melding te veranderen die je krijgt als je probeert op te waarderen met een creditcard?

"Je bank of creditcardmaatschappij kan de transactie niet verwerken. Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij of probeer het later nog eens."

Is een beetje misleidend als het Vodafone is die de functie heeft uitgezet zonder er ook maar iets van te vermelden aan de klanten... niet echt proffesioneel zo...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic