Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

spck lg kp202 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb begrepen dat je na één jaar gratis de spck code kan opvragen bij de desbetreffende provider. Nu heb ik deze telefoon al veel langer dan een jaar in mijn bezit, maar nu is mijn simkaart onbruikb...

Alwatan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

toestel met dubbele simkaart, geen internet op de Vodafone kaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Het probleem: Ik heb heb een telefoon met dubbele simkaart waarvan;De simkaart van Vodafone (abonnement) kan niet op internet, wel bellen sms'en vv.De kaart van SFR (prepaid) kan wel internetten...

jerryh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 06 nummer Alleen-lezen Onopgelost

ik zou graag een dienst opzeggen via http://www.payinfo.nl/ maar ik kan enkel een 06 nummer ingeven en heb een 04 nummer aangezien ik in Belgie woon en mijn gsm in het buitenland heb gekocht.

4.4 KitKat, BBM, Nexus 5 & WhatsApp. Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal wat is er veel gebeurd de laatste tijd daarom hieronder en samenvatting dacht ik ;)!Android 4.4 KitKat.Misschien hebben sommige het al gemerkt? Het nieuwe besturingssysteem Android 4.4 Ki...

Micro SD-kaart foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De micro SD-kaart van SanDisk werkt niet meer. In de Samsung Galaxy Young (s6310) geeft hij een foutmelding aan in de meldingbalk bovenin het scherm. Als je daarop klikt, vraagt hij of je hem w...

Toestelkeuze Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag binnenkort me abbonement verlengen. En nu was ik aan het kijken naar de keuzes in toestellen maar kom helemaal geen LG tegen. Terwijl LG toch op moment zeer goeie toestellen heeft. Waaronder de...

Mengers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG G2 email probleem Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een LG G2.Ik heb aan mijn email 2 accounts gekoppeld.Als ik de emailtoepassing afsluit en weer opstart dan zie ik niet de gecombineerde inbox maar slechts één...

Ppptje door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik nog garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Pecies een week geleden heb ik een telefoon gekocht bij kijkshop.En ik heb een grote deuk/scheur op me telefoon heb ik nog garantie? Doei

AfrikaS1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lg e400 hard reset Alleen-lezen Onopgelost

als je Lg het bericht prosess android is onverwachts gestopt probeer op nieuw is er een oplossing maar ik zou je geheugenkaart eruit halen of back uppentoestel uitzettenaanknop+volume laag knop +menuk...

toestel vodafone 875 Alleen-lezen Onopgelost

raad iedereen af om hiermee over te gaan naar abbonnement . is onmogelijk .Het is ook een prepaid toestel. Ben al 2.5 week met vodafone. bezignog steeds niet opgelost. Mijn eigen nummer is al overgeze...

Edward6 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap prepaid naar abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Waarom eerst mijn simkaart blokkeren van mijn prepaid en dan pas unlock code krijgen( Wacht al een week)Waarom niet andersom eerst unlock code aanvragen en dan pas oude simkaart blokkeren wat een ramp...

Edward6 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Ascend G510 valt uit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Laatst heb ik een Huawei Ascend G510 besteld via jullie site. Hij is gewoon goed alleen een aantal keer per dag valt hij vanzelf uit. Hoe kan dit? En wat kunnen jullie hieraan doen? Gr. Kevin96

Kevin96 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oproep! Help jij je oma haar eerste appje te sturen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal! Wist je dat het gebruik van smartphones in Nederland in de afgelopen 2 jaar is gestegen met maar liefst 66%? De smartphone is inmiddels zo ingeburgerd in de dagelijkse gang van zaken, ...

MdL door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Welke App(s) kun jij niet zonder? Alleen-lezen Onopgelost

De titel zegt het eigenlijk al.Welke apps vind jij zo goed/leuk dat je er echt niet meer zonder kan? Voor mij zijn dat de volgende: Safari, maar dat is basis op de telefoon.WhatsApp om met iedereen in...

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Fijne paasdagen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Fijne paasdagen allemaal !

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

Vodafone ad op televisie Alleen-lezen Onopgelost

That is the most irritating television commercial I have ever heard. The child that can't sing Twinkle Twinkle Little Star. And then you send it out twice with another ad in between!! I will NEVER hav...

Debeems door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Warme Truien Dag Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag is het Warme Truien Dag. Buiten de prachtige kans om jouw meest flitsende warme trui te dragen is deze dag vooral bedoeld om aandacht te vragen voor ons milieu. Bewust omgaan met energie is éé...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

De beste wensen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wens iedereen alle goeds voor het nieuwe jaar.

• 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

Wat heb je je voorgenomen om je niet aan te houden in het nieuwe jaar? Alleen-lezen Onopgelost

Veel mensen maken goede voornemens voor het nieuwe jaar.Maar wat heb jij je voorgenomen om je NIET aan te houden in 2015? Ik zal de aftrap maken..... Ik ga wel bumperkleven. 

• 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen