Inmiddels ben ik sinds begin augustus 2x langs een winkel geweest, heb ik 2 telefoongesprekken gevoerd én krijg ik op het forum een antwoord van @Cecilia waar ik eigenlijk niks aan heb.
Het is wellicht niet netjes en/of vriendelijk om terug te boeken, maar ik heb altijd netjes betaald, ben trouwe klant en door een fout van Vodafone word ik met kosten opgezadeld.
Ik heb jaren geleden een verzekering afgesloten, honderden euros betaald en toen ik er gebruik van wilde maken, werd me doodleuk verteld dat de verzekering diefstal niet dekte. Geen probleem, dat verlies heb ik geaccepteerd. Dan had ik immers zelf beter moeten informeren.
Echter heb ik meteen de verzekering opgezegd, op 3 verschillende momenten en pas de derde keer werd de verzekering daadwerkelijk opgezegd.
Hoeveel tijd en moeite zou ik er dan nog in moeten steken? Een klacht indienen, alsnog betalen en uiteindelijk alsnog aan het kortste eind trekken? Dat risico ga ik niet nemen.
Dit is de eerste klacht die ik heb en ik word eigenlijk elke keer afgepoeierd; zowel in de winkel als telefonisch als nu op het forum.
Als men met een redelijke oplossing zou komen, zou m'n toon ook niet zo onvriendelijk zijn. Maar er word ook geen alternatief geboden...