Kevin Cox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onenumber activeren geeft (foutcode NE105)

Als ik Onenumber probeer te activeren via de Apple Watch app geeft hij na het inloggen de foutmelding: Vodafone OneNumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt. Bijvoorbeeld Vast op Mobiel of One Net (foutcode NE105). Kan iemand hiermee helpen?

Watch, iPhone en apps zijn allemaal up-to-date qua softwareupdates.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Kevin Cox, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen! In de meeste gevallen krijg je deze foutmelding te zien als voLTE op de achtergrond staat uitgeschakeld. Deze instelling is vereist voor het gebruik van OneNumber. Bij deze heb ik de instelling ingeschakeld. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen activeren. Herstart voor de zekerheid wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Kevin Cox, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen! In de meeste gevallen krijg je deze foutmelding te zien als voLTE op de achtergrond staat uitgeschakeld. Deze instelling is vereist voor het gebruik van OneNumber. Bij deze heb ik de instelling ingeschakeld. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen activeren. Herstart voor de zekerheid wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet 🙂

Kevin Cox
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Bedankt voor je snelle reactie en hulp. Ik hoopte al op jouw medewerking aangezien je de vorige gevallen omtrent dit onderwerp ook succesvol hebt opgelost. Het is inmiddels ook gelukt dus het heeft gewerkt!

Super bedankt, ga zo door!

Groeten,

Kevin

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Ah, dat is super lief om te lezen @Kevin Cox! Bedankt voor dit compliment. Ik ben blij dat ik je hierbij heb kunnen helpen en het is gelukt om OneNumber te activeren! Nog een hele fijne dag gewenst 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic