Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Beste lezer, Vandaag heb ik met een van uw collega's gesproken omtrent
de toestelverzekering die ik begin juli, in de winkel bij Nils Kramer,
heb opgezegd. Mijn oude toestel is namelijk een dag daarvo...
Volgens mij suggereerde Energieboy het indienen van een klacht, niet ik.
Daarnaast lijkt het toch te werken, want je biedt nu zelf een
alternatief door €10,50 te crediteren. Beetje tegenstrijdige comm...
Inmiddels ben ik sinds begin augustus 2x langs een winkel geweest, heb
ik 2 telefoongesprekken gevoerd én krijg ik op het forum een antwoord
van @Cecilia waar ik eigenlijk niks aan heb. Het is wellich...
Met andere woorden: jullie maken een fout en een klant die al jaren
afnemer is van Ziggo én Vodafone mag hiervoor opdraaien? Omgekeerde
wereld natuurlijk. Bij dezen: ik boek het bedrag terug en jullie...