Luc dC

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Valse actie vertoond bij Galaxy S24 toestellen

Op 4 juli heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Bij het toestel Galaxy S24 Ultra (en ook bij de andere S24 versies) stond een blauw actiebolletje, dat bij een aankoop tot 7 juli je mee kon doen met de promotie, waardoor je in aanmerking kwam voor een Samsung Tab A9+.

Na alle gegevens te hebben ingevoerd, krijg ik nu van Samsung bericht terug dat Vodafone geen deelnemende winkel is. 

 

Lichtelijk teleurgesteld hoop ik dat ik hier meer duidelijkheid over de kwestie kan krijgen. 

 

Vriendelijke groet,

Luc dC

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Even een tussentijdse update @Luc dC 
 

De klanten die tot 16 juni een bestelling hebben gedaan, die kunnen de actie met de Tab A9+ dus nog claimen via deze promo: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TG4Y7T8ZN2HGS#modellist. Dit is een andere link, waarbij Vodafone wel bij de deelnemende winkels staat. 

Bestellingen die zijn gedaan in de periode 17 juni tot en met 7 juli, daarbij kan een Tab S6 Lite LTE worden aangevraagd via deze promo:  https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N93MATX4NA5XR).

Dit is dus eigenlijk een bevestiging van hetgeen ik al aangaf in mijn vorige bericht. Wél heb ik nog steeds enkele vragen uitstaan. Maar ik wilde je in ieder geval al wel even een tussentijdse update geven, zodat je in ieder geval weet dat ik er bovenop zit. Ook ben ik nieuwgierig of je in de tussentijd al de promo hebt geclaimd voor de andere tablet, namelijk de Tab S6 Lite LTE.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @Luc dC, welkom hier. 

Dat is een flinke domper! Toevallig hebben we hier recent ook een ander topic over gehad op de Community. Er zijn meerdere promoties op de Samsung website actief of actief geweest. Mogelijk gaat het mis bij het kiezen van de juiste. Als je kiest voor deze promotie dan staat Vodafone wel bij de deelnemende winkels (registreren is nog mogelijk). Dit staat eveneens ook nog aangegeven bij de bijzondere actievoorwaarden: 

 

Mijn advies zou zijn om het nogmaals te proberen via de link hierboven. Mocht je onverhoopt dan nog een afwijzing krijgen, dan het advies om even contact met Samsung op te nemen, aangezien dit een actie vanuit hen betreft. Dit kan o.a. via Messenger of Whatsapp 

Luc dC
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia ,

 

Ik vind het erg lief dat er vlot gereageerd wordt, maar helaas kan ik al melden dat ik niet in aanmerking kom voor de betreffende link.

De aankoopdatum van de promotie in de link is uiterlijk 6 juni. Ver voor mijn aankoop datum.

Er werd bij het model ook geadverteerd met de promotie in het volgende link: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=9NNZ5CBTHW7SW.

Het lijkt er echt op dat er iets fout is gegaan in de shop van Vodafone. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Sorry @Luc dC. Er zijn de laatste tijd vergelijkbare acties geweest, dus ik denk dat daar mijn verwarring is ontstaan. Ik heb ons actieoverzicht (afgelopen acties en lopende acties) er even bij gepakt en zie daar het volgende: 

Bij aankoop van een Galaxy S24 tussen 12 mei t/m 16 juni kreeg je een Galaxy Tab A9+ vanuit Samsung. 
Bij aankoop van een Galaxy S23 of S23FE tussen 3 juni t/m 7 juli kreeg je een Galaxy Tab A9 LTE vanuit Samsung.
En tot slot hebben we nog bij aankoop van een toestel uit de Samsung S24 serie tussen 17 juni t/m 7 juli keeg je een Tab S6 Lite LTE. 

Deze acties zie ik ook terug op de website van Samsung. Je gaf aan dat je je abonnement op 4 juli hebt verlengd met een Samsung S24 Ultra en hierbij krijg je dus niet een Samsung Tab A9+, maar een Tab S6 Lite LTE. Dat betreft deze promotie op de Samsung website. Deze actie kan je registreren tot 9 september. 

Je geeft alleen aan dat er dus een andere link zichtbaar was in de shop voor een Samsung Tab A9, maar die actie liep op basis van bovenstaand overzicht dus niet in deze periode en dat verklaart ook de afwijzing bij Samsung, want die actie liep op dat moment bij andere deelnemende winkels. Dit is iets wat ik in ieder geval intern wil doorzetten, want als dit het geval is dan ben je zeker niet de eerste (en laatste) die hier tegenaan gaat lopen. Ik hoop hier volgende week iets meer over te weten.

Alie.Koffeman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement verlengd op 3 juli 2024, ook ik heb meegedaan aan de promotie actie van de Samsung tablet, krijg vandaag  bericht van samsung dat vodafone geen deelnemer is aan deze actie, er staat dus een verkeerde link bij van de tabletactie zoals ik nu begrijp?

Hoe nu verder? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

De link aanklikken die Cecilia hier heeft geplaatst. 1 bericht voor je heeft ze een uitleg gegeven. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Even een tussentijdse update @Luc dC 
 

De klanten die tot 16 juni een bestelling hebben gedaan, die kunnen de actie met de Tab A9+ dus nog claimen via deze promo: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TG4Y7T8ZN2HGS#modellist. Dit is een andere link, waarbij Vodafone wel bij de deelnemende winkels staat. 

Bestellingen die zijn gedaan in de periode 17 juni tot en met 7 juli, daarbij kan een Tab S6 Lite LTE worden aangevraagd via deze promo:  https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N93MATX4NA5XR).

Dit is dus eigenlijk een bevestiging van hetgeen ik al aangaf in mijn vorige bericht. Wél heb ik nog steeds enkele vragen uitstaan. Maar ik wilde je in ieder geval al wel even een tussentijdse update geven, zodat je in ieder geval weet dat ik er bovenop zit. Ook ben ik nieuwgierig of je in de tussentijd al de promo hebt geclaimd voor de andere tablet, namelijk de Tab S6 Lite LTE.

Luc dC
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste @Cecilia 

 

Ik waardeer de update. 

Ik heb nog niets aangevraagd, nee.

Ik wil daar eigenlijk mee wachten tot de uitkomst van de vragen van u, die u heeft uitstaan. In de hoop op een compromis/'gratie' moment, als dat komt. 

 

Ik houd mij graag op de hoogte.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Geen dank en ik houd je zeker op de hoogte @Luc dC. Afgezien van de uitkomst op de vragen die ik nog open heb staan, kun je dus in ieder geval altijd later nog de promo voor de Tab S6 Lite LTE claimen (tot 9 september). Deze tablet heeft zo te zien ook een hogere waarde dan de Tab A9+.

Luc dC
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia 

 

Dat was mij tot nu nog niet opgevallen, mijn excuses.

Dank. Bij deze ook alsnog aangevraagd/geregistreerd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hee @Luc dC 
Weer even een berichtje vanaf deze kant. Fijn dat je de promo voor de Tab S6 Lite LTE hebt ingevuld. De enige terugkoppeling die ik nog heb ontvangen is dat er op een bepaalde plek in de shop (en niet op de gehele website) wel is verwezen naar een foutieve promo tot 27 juni. In ieder geval kunnen de klanten die tot 16 juni een bestelling hebben geplaatst gebruik maken van de promo voor de Tab A9+ via de link in mijn vorige bericht. De klanten die na deze datum een bestelling hebben gedaan, die worden niet benadeeld en kunnen gebruik maken van de promo voor de Tab S6 Lite LTE (zie link in mijn vorige bericht). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic