ALI1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiele data en niet bereikbaar in Curaçao

Ik ben sinds gisteren op Curaçao. Kan niet bellen en internetten. Zojuist contact gehad met jullie in NL en begrijp dat dit komt omdat jullie geen contract hebben met bepaalde providers. Handmatig zoeken geeft mij twee opties: Chippie en Digicel. Andere opties zijn er niet (iig niet op de luchthaven of op de plek waar ik nu ben). Klopt het idd dat ik via deze providers geen contact kan maken met een Vodafone abonnement? Ik moet voor mijn werk bereikbaar zijn op mij nummer dus dit is redelijk vervelend. 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3593Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @ALI1, welkom hier. 

Heel onhandig dat je niet bereikbaar bent terwijl je op dit moment in Curaçao bent. Als je geen verbinding kan dit te maken hebben met het netwerk van de providers daar, maar ook met de APN-instellingen. Ik wil je dan in ieder geval ook adviseren om de APN-instellingen na te lopen en indien nodig deze opnieuw instelt. Vaak wil dit in het buitenland een oplossing bieden als je helemaal geen verbinding kan maken. Houdt er wel rekening mee dat als dit inderdaad de oplossing is, je op dit moment buiten de EU bent. Met deze landen zijn geen voordelige roamingsafpraken, waardoor de kosten hoger kunnen uitvallen dan verwacht. Een overzicht van de tarieven en de mogelijkheid voor een Alles-in-1 Wereld (XL) bundel kan je hier terugvinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic