1
Vraag
2
Reageer en help mee
LexMu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Promotie Samsung afgewezen

Beste Vodafone,

Een paar weken terug heb ik via jullie een nieuwe Samsung Galaxy S24 Ultra gekocht. Er werd door jullie groots geadverteerd dat je bij deze aankoop een Tablet zou krijgen van Samsung. Nu heb ik meteen netjes alles ingevuld bij de Samsung promotie website maar net krijg ik deze email dat promotie niet goed is gekeurd...? 

De reden van Samsung is als volgt:

"Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel."

Wat gaat hier mis? Ik neem aan dat als jullie adverteren met de promotie dat jullie ook aangesloten zijn bij Samsung als deelnemende winkel?

Ik hoor het graag.

Groet, Lex

9 Reacties 9
Sylvia vd Pas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb deze vraag ook, ben benieuwd naar het antwoord. Wij hebben met ons huishouden zelfs 3 telefoons besteld. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 131Posts
  • 38Oplossingen
  • 46Likes

Hi @LexMu @Sylvia vd Pas,

Wat een teleurstelling dat de promotie niet door Samsung geaccepteerd wordt. Willen jullie in jullie profiel de telefoonnummers vermelden die bij de aangekochte toestellen horen? De toestellen zijn via vodafone.nl of via de helpdesk van Vodafone besteld?

Vermeld in dit topic verder het typenummer wat begint met SM- en het EAN nummer. Dan duik ik er voor jullie in.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12123Posts
  • 3533Oplossingen
  • 3155Likes

Wat goed dat je hier naar wil kijken @Vincent 
Heb nog even op de site gekeken van Samsung en die geven aan dat de promotie niet ingesloten is bij Vodafone. Vreemd dat er dan wel reclame voor gemaakt is. Heeft iemand deze reclame ook bewaard om te zien dat het ook echt op de site heeft gestaan? Kan me niet voorstellen dat Vodafone zegt het te geven via Samsung en dat het dan uiteindelijk niet gebeurd. 

In de voorwaarden staat: "Niet ingesloten in deze promotie zijn: Bol.com, Belsimpel, Capi-Lux, Expert,
Mobiel.nl, KPN, Vodafone en Odido"

Heeft deze aanbieding niet gestaan bij de S23 versie? Want daar was het wel bij!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 131Posts
  • 38Oplossingen
  • 46Likes

@Energieboy Er zijn meerdere promoties op de Samsung website actief of actief geweest. Mogelijk gaat het mis bij het kiezen van de juiste.

Ik heb zelf ook nog even gekeken en ik heb een promotie gevonden waarbij ik vermoed dat @LexMu @Sylvia vd Pas deze promotie nodig hebben. Registreren kan nog wel. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12123Posts
  • 3533Oplossingen
  • 3155Likes

Was even aan het mee denken en uiteraard hoop ik dat het allemaal goed komt. Een Tab A9+ gratis krijgen is altijd mooi meegenomen 🙂 - Zoiets leuks doet Apple nou nooit 😞 

Sylvia vd Pas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, Dank voor je reactie. Maar ik heb de goede gekozen. Wordt door Samsung afgewezen, omdat onder andere Vodafone niet is aangesloten bij Samsung voor deze actie. 

Niet ingesloten in deze promotie zijn: Bol.com, Belsimpel, Capi-Lux, Expert,
Mobiel.nl, KPN, Vodafone en Odido"

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 131Posts
  • 38Oplossingen
  • 46Likes

Dat is uiterst merkwaardig. @Sylvia vd Pas. Op de link die ik in mijn vorige reactie deelde, wordt dat niet benoemd. Sterker nog, in de 'bijzondere voorwaarden' wordt juist vermeld dat de deelnemende winkels uitsluitend KPN en Vodafone zijn. 

Mijn advies is om eventueel de promotie aan te vragen dan wel contact met Samsung op te nemen via Messenger of Whatsapp waarin je hier naar refereert.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12123Posts
  • 3533Oplossingen
  • 3155Likes

Hi @Sylvia vd Pas,
Ik zou deze pagina eens gebruiken om nog eens aan te vragen. Wat Vincent al zegt, probeer anders die andere actie eens. Daar staat wel dat het via Vodafone kan en het is dezelfde actie als jij hebt. Moet je wel opschieten, je kan je nog registeren. 

LexMu
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de hulp @Vincent en @Energieboy.

@Vincent wat je zegt, zou kunnen kloppen! Ik heb me nu ook aangemeld voor de promotie van Samsung die jij deelt. Ik wacht het af.

Groet, Lex

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic