Yoshmite

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone - Likewize inruilactie misleiding 1e klas!

Vodafone belooft je 300 euro extra inruilkorting indien je je oude toestel (kan zelfs een Nokia 3310 zijn volgens de Vodafone winkel) inruilt bij de aanschaf van een Samsung S24 Ultra.
Dit is wat ik te horen kreeg in de Vodafone winkel. Gezien ik een mooie aanbieding van Samsung zelf had besloot ik er thuis even over na te denken. Op basis van de Vodafone winkel aanbieding heb ik een abonnement met toestel toch online bij Vodafone afgesloten waarop ik een abonnement en toestel keurig kreeg geleverd. Toestel heb ik overigens  in 1 keer betaald via ideal.
 
Nu is het volgende: De actievoorwaarden schrijven voor dat je een aankoopfactuur moet opsturen naar Likewize om een actiecode te krijgen om die 300 extra inruilwaarde te krijgen. Maar ik heb geen aankoopfactuur gekregen van alleen het toestel want die bestaat helemaal niet! Wel een pakbon.
 
Likewize geeft mij geen actiecode (ook niet als ik het contract opstuur, Ideal afschrift, pakbon, 1e maandfactuur of de bestelorder) en blijft maar vast houden aan het woordje aankoopfactuur. Ook als je die mensen telefonisch te pakken krijgt is dit hetgeen wat je te horen krijgt. Heb extra even gewacht op de 1e maandfactuur van Vodafone maar ook deze accepteren ze niet.
 
De klantenservice van Vodafone kan mij niet verder helpen omdat ze aangeven alles te hebben verstuurd en Likwize moet het gewoon accepteren geven ze aan. Tevens verwijzen me door naar de Vodafone winkel maar die verwijst mij weer keurig door naar Vodafone online omdat het daar is afgesloten.
Oftewel je wordt van kastje naar de muur gestuurd en naar die 300 euro extra inruilwaarde kun je fluiten!
En nu geeft Likwize aan dat de actie is verlopen. Nou de spreekwoordelijke broek zakt van mn kont af...
Dit kost veel tijd en frustratie omdat je geen steek verder komt en ik weet even niet meer hoe en wat verder.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Yoshmite 

Even een update vanaf deze kant. Zoals aangegeven had ik de situatie intern uitgezet en besproken. Ik heb goed nieuws voor je. Eerder heeft de afdeling klachten op 3 april al een vergoeding aangemaakt van € 150,-. Op basis van de actie zou je met de aankoop van jouw Samsung S24 Ultra recht hebben op een bedrag van € 300. De actie zelf is afgelopen, maar doordat je geen officiële factuur hebt gekregen na meermaals contact met diverse afdelingen binnen Vodafone en om die reden niet tijdig een promocode hebt kunnen laten genereren heb ik ervoor kunnen zorgen dat je nogmaals € 150,- gecrediteerd krijgt. Dit is dus een totale vergoeding van € 300. Op deze manier heb je toch nog gebruik kunnen maken van de actie, maar dan op een iets andere wijze en hoeft het toestel niet meer naar LikeWize te worden opgestuurd. 

Binnen 15 werkdagen staat de tweede vergoeding van € 150,- op je rekening 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Het kastje naar de muur verhaal kan je vergeten en laten we hopen dat je broek niet van je kont af zakt 😂😉. Frustratie en tijd, dat is zeker vervelend en daar heb je gelijk in. Maar gelukkig is @Cecilia hier aanwezig om je te helpen. Het klopt helemaal dat het niet feilloos gaat tussen Vodafone en LikeWize maar als je binnen de actie termijn zit dan kan Cecilia je vast een eindje op weg helpen.

Wacht even tot ze je bericht heeft gezien, loop niet meer heen en weer van je muur naar je kastje en je broek aanhouden, dan komt het allemaal goed. Tenminste, dat is mijn ervaring hier op de community zodra Cecilia je topic aanpakt met haar gouden handjes 😋

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Op een andere topic heeft Cecilia deze informatie toegezonden, misschien ook voor jou alvast goed om te lezen (dit heeft Cecilia dus geschreven bij iemand anders, niet ik):

De inruildeals in combinatie met de aanschaf van een Samsung S24 of Samsung S24 Ultra is natuurlijk een mooie actie waar je graag gebruik van wilt maken.  

Ik informeer dan ook graag even voor je naar de stand van zaken bij mijn contactpersoon van LikeWize.
Wil je de volgende informatie met mij delen?
- Track en Trace (foto verzendbewijs + screenshot status zending Post NL) - deze is niet voor jou van toepassing

- Toestel (IMEI nummer, merk, type en geheugen). 

De laatste informatie mag je wegens privacy wel in je Community profiel vermelden onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. Dit is alleen zichtbaar voor mij als moderator 🙂Geef je mij een seintje als je alle informatie hebt ingevuld en toegestuurd? Dan ga ik voor je aan de slag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Yoshmite, welkom hier!

De frustratie begrijp ik volkomen. Eerder heb ik via de Community via een contactpersoon binnen LikeWize diverse promocodes kunnen laten genereren zoals je ook hebt kunnen lezen in diverse topics. Ik vind het heel vervelend om te moeten melden, maar de promo actie is volledig afgerond. Sinds Pasen is het promo tabblad verwijderd op inruildeals.vodafone.nl, zijn alle niet gebruikte codes gedeactiveerd en heb ik ook geen mogelijkheid meer om codes aan te vragen. Ik heb mijn contactpersoon van LikeWize nog benaderd hiervoor, maar hij gaf aan dat er helaas niets mogelijk meer is via hen en de actie echt is afgelopen..

Verder zie ik dat jouw situatie ook bij de afdeling klachten is geweest en ze je een aanbod hebben gedaan. De situatie heb ik wel intern uitgezet om te bespreken, want ik kan mij voorstellen dat jij niet de enige bent die hier tegenaan loopt. Ik kan je natuurlijk geen garanties geven over de uitkomst, maar weet wel dat ik het heb uitgezet en je van mij hoort zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen.

Yoshmite
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Cecilia,

 

Dat komt omdat het zo lang heeft geduurd bij jullie en bij likewize. Ik voel me behoorlijk genaaid eigenlijk. Van de afdeling klachten heb ik inderdaad een aanbod gekregen maar dit is geen 300 euro en dan spreek ik nog niet eens over alle ellende die ik heb gehad met jullie en likewize. Heb er zelfs stress klachten van gekregen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Yoshmite 

Even een update vanaf deze kant. Zoals aangegeven had ik de situatie intern uitgezet en besproken. Ik heb goed nieuws voor je. Eerder heeft de afdeling klachten op 3 april al een vergoeding aangemaakt van € 150,-. Op basis van de actie zou je met de aankoop van jouw Samsung S24 Ultra recht hebben op een bedrag van € 300. De actie zelf is afgelopen, maar doordat je geen officiële factuur hebt gekregen na meermaals contact met diverse afdelingen binnen Vodafone en om die reden niet tijdig een promocode hebt kunnen laten genereren heb ik ervoor kunnen zorgen dat je nogmaals € 150,- gecrediteerd krijgt. Dit is dus een totale vergoeding van € 300. Op deze manier heb je toch nog gebruik kunnen maken van de actie, maar dan op een iets andere wijze en hoeft het toestel niet meer naar LikeWize te worden opgestuurd. 

Binnen 15 werkdagen staat de tweede vergoeding van € 150,- op je rekening 🙂

Yoshmite
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Topper hartstikke bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic