Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Yoshmite
Even een update vanaf deze kant. Zoals aangegeven had ik de situatie intern uitgezet en besproken. Ik heb goed nieuws voor je. Eerder heeft de afdeling klachten op 3 april al een vergoeding aangemaakt van € 150,-. Op basis van de actie zou je met de aankoop van jouw Samsung S24 Ultra recht hebben op een bedrag van € 300. De actie zelf is afgelopen, maar doordat je geen officiële factuur hebt gekregen na meermaals contact met diverse afdelingen binnen Vodafone en om die reden niet tijdig een promocode hebt kunnen laten genereren heb ik ervoor kunnen zorgen dat je nogmaals € 150,- gecrediteerd krijgt. Dit is dus een totale vergoeding van € 300. Op deze manier heb je toch nog gebruik kunnen maken van de actie, maar dan op een iets andere wijze en hoeft het toestel niet meer naar LikeWize te worden opgestuurd.
Binnen 15 werkdagen staat de tweede vergoeding van € 150,- op je rekening 🙂
Het kastje naar de muur verhaal kan je vergeten en laten we hopen dat je broek niet van je kont af zakt 😂😉. Frustratie en tijd, dat is zeker vervelend en daar heb je gelijk in. Maar gelukkig is @Cecilia hier aanwezig om je te helpen. Het klopt helemaal dat het niet feilloos gaat tussen Vodafone en LikeWize maar als je binnen de actie termijn zit dan kan Cecilia je vast een eindje op weg helpen.
Wacht even tot ze je bericht heeft gezien, loop niet meer heen en weer van je muur naar je kastje en je broek aanhouden, dan komt het allemaal goed. Tenminste, dat is mijn ervaring hier op de community zodra Cecilia je topic aanpakt met haar gouden handjes 😋
Op een andere topic heeft Cecilia deze informatie toegezonden, misschien ook voor jou alvast goed om te lezen (dit heeft Cecilia dus geschreven bij iemand anders, niet ik):
De inruildeals in combinatie met de aanschaf van een Samsung S24 of Samsung S24 Ultra is natuurlijk een mooie actie waar je graag gebruik van wilt maken.
Ik informeer dan ook graag even voor je naar de stand van zaken bij mijn contactpersoon van LikeWize.
Wil je de volgende informatie met mij delen?
- Track en Trace (foto verzendbewijs + screenshot status zending Post NL) - deze is niet voor jou van toepassing
- Toestel (IMEI nummer, merk, type en geheugen).
De laatste informatie mag je wegens privacy wel in je Community profiel vermelden onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. Dit is alleen zichtbaar voor mij als moderator 🙂Geef je mij een seintje als je alle informatie hebt ingevuld en toegestuurd? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hi @Yoshmite, welkom hier!
De frustratie begrijp ik volkomen. Eerder heb ik via de Community via een contactpersoon binnen LikeWize diverse promocodes kunnen laten genereren zoals je ook hebt kunnen lezen in diverse topics. Ik vind het heel vervelend om te moeten melden, maar de promo actie is volledig afgerond. Sinds Pasen is het promo tabblad verwijderd op inruildeals.vodafone.nl, zijn alle niet gebruikte codes gedeactiveerd en heb ik ook geen mogelijkheid meer om codes aan te vragen. Ik heb mijn contactpersoon van LikeWize nog benaderd hiervoor, maar hij gaf aan dat er helaas niets mogelijk meer is via hen en de actie echt is afgelopen..
Verder zie ik dat jouw situatie ook bij de afdeling klachten is geweest en ze je een aanbod hebben gedaan. De situatie heb ik wel intern uitgezet om te bespreken, want ik kan mij voorstellen dat jij niet de enige bent die hier tegenaan loopt. Ik kan je natuurlijk geen garanties geven over de uitkomst, maar weet wel dat ik het heb uitgezet en je van mij hoort zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen.
Dag Cecilia,
Dat komt omdat het zo lang heeft geduurd bij jullie en bij likewize. Ik voel me behoorlijk genaaid eigenlijk. Van de afdeling klachten heb ik inderdaad een aanbod gekregen maar dit is geen 300 euro en dan spreek ik nog niet eens over alle ellende die ik heb gehad met jullie en likewize. Heb er zelfs stress klachten van gekregen.
Hi @Yoshmite
Even een update vanaf deze kant. Zoals aangegeven had ik de situatie intern uitgezet en besproken. Ik heb goed nieuws voor je. Eerder heeft de afdeling klachten op 3 april al een vergoeding aangemaakt van € 150,-. Op basis van de actie zou je met de aankoop van jouw Samsung S24 Ultra recht hebben op een bedrag van € 300. De actie zelf is afgelopen, maar doordat je geen officiële factuur hebt gekregen na meermaals contact met diverse afdelingen binnen Vodafone en om die reden niet tijdig een promocode hebt kunnen laten genereren heb ik ervoor kunnen zorgen dat je nogmaals € 150,- gecrediteerd krijgt. Dit is dus een totale vergoeding van € 300. Op deze manier heb je toch nog gebruik kunnen maken van de actie, maar dan op een iets andere wijze en hoeft het toestel niet meer naar LikeWize te worden opgestuurd.
Binnen 15 werkdagen staat de tweede vergoeding van € 150,- op je rekening 🙂
Topper hartstikke bedankt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.