Vodafone belooft je 300 euro extra inruilkorting indien je je oude toestel (kan zelfs een Nokia 3310 zijn volgens de Vodafone winkel) inruilt bij de aanschaf van een Samsung S24 Ultra.
Dit is wat ik te horen kreeg in de Vodafone winkel. Gezien ik een mooie aanbieding van Samsung zelf had besloot ik er thuis even over na te denken. Op basis van de Vodafone winkel aanbieding heb ik een abonnement met toestel toch online bij Vodafone afgesloten waarop ik een abonnement en toestel keurig kreeg geleverd. Toestel heb ik overigens in 1 keer betaald via ideal.
Nu is het volgende: De actievoorwaarden schrijven voor dat je een aankoopfactuur moet opsturen naar Likewize om een actiecode te krijgen om die 300 extra inruilwaarde te krijgen. Maar ik heb geen aankoopfactuur gekregen van alleen het toestel want die bestaat helemaal niet! Wel een pakbon.
Likewize geeft mij geen actiecode (ook niet als ik het contract opstuur, Ideal afschrift, pakbon, 1e maandfactuur of de bestelorder) en blijft maar vast houden aan het woordje aankoopfactuur. Ook als je die mensen telefonisch te pakken krijgt is dit hetgeen wat je te horen krijgt. Heb extra even gewacht op de 1e maandfactuur van Vodafone maar ook deze accepteren ze niet.
De klantenservice van Vodafone kan mij niet verder helpen omdat ze aangeven alles te hebben verstuurd en Likwize moet het gewoon accepteren geven ze aan. Tevens verwijzen me door naar de Vodafone winkel maar die verwijst mij weer keurig door naar Vodafone online omdat het daar is afgesloten.
Oftewel je wordt van kastje naar de muur gestuurd en naar die 300 euro extra inruilwaarde kun je fluiten!
En nu geeft Likwize aan dat de actie is verlopen. Nou de spreekwoordelijke broek zakt van mn kont af...
Dit kost veel tijd en frustratie omdat je geen steek verder komt en ik weet even niet meer hoe en wat verder.