kim1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zinloos abonnement!

Beste Vodafone,

Ik zit met een probleem, Ik heb een Sim only abbonement afgesloten bij jullie met een actie maar nu is mijn telefoon kapot gegaan hij werd heel erg heet en kwam een rook pluim uit en sloeg hij op zwart.
Gezien mijn financiele situatie kan ik geen nieuw toestel aanschaffen want zelfs tweedehands zijn ze tegenwoordig zelfs te prijzig.
Ik heb al een medewerker aan de lijn gehad die zegt dat het niet mogelijk is, maar daar kan ik mij niet in vinden!
ik vind het personlijk belachelijk dat ik als klant te horen krijg dat ik het maar uit moet zoeken en dat het mijn probleem is want daar komt het puntje bij paaltje bij neer ik bied zelfs aan een hoger bundel te nemen!
Nu verwacht ik eigenlijk dat u een passende oplossing kunt aanbieden, ik verwacht een snelle cominicatie.

Mvg kim.
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Kim,

Via het forum kunnen we je geen aanbod doen, het forum is voor klanten door klanten en andere klanten kunnen je daar ook niet bij helpen.

Ik raad je aan nog eens met de klantenservice te bellen, wellicht kan je abonnement omgezet worden naar een abonnement met toestel.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Kim,
Je kunt toch ook gewoon een tweedehands toestel van een paar tientjes kopen. Via Marktplaats. Of van een bekende. Vrijwel iedereen heeft nog wel een oud, maar nog werkend toestel in een keukenkastje liggen.
Natuurlijk niet het nieuwste model. Maar als overbrugging naar een nieuw abonnement met een nieuwe smartphone, een uitstekende optie. Vraag maar eens rond in je omgeving.


Vanaf vier maanden voor het einde van je huidige sim-only-abonnement kun je dan kiezen voor een toestel-abonnement bij Vodafone. Natuurlijk i.v.m. jouw budget ook weer niet voor de meest dure smartphone. Maar voor een goedkope, maar wel goede smartphone.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic